Campingspejle til bilen...
Fra : Klaus G.

Dato : 02-04-07 18:46

Hej.

Hvad mærke skal man gå efter, når der skal købes spejle til bilen? Der er
tale om en VW Transporter fra 99(T4). Fik anbefalet nogle "Emuk" spejle, men
de laves åbenbart ikke længere til den bil. Er der ellers andre muligheder?
Det skal være kvalitet, og ikke noget dingelværk :)

Det er mine forældre som har købt sig en ny Polar, og den er 254cm bred,
hvilket er for bredt til snart hvilket som helst køretøj.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : julemanden

Dato : 02-04-07 19:00

der er oppi de har vundet fdm`s test i 2006.

Fra : Klaus G.

Dato : 03-04-07 16:36

> der er oppi de har vundet fdm`s test i 2006.
Vil jeg lige kigge nærmere på så.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 02-04-07 19:29

Hej Klaus G
Underligt for på Emuk`s hjemmeside kan de stadig bestilles.
Og det er det flotteste spejl til din bil.
Oppi`s spejl er godt nok kåret af FDM , men designet er vist ikke "kåret".
Håber du finder spejlet hos en DK, forhandler - ellers prøv at checke i
Tyskland - hvor både bil og spejl kommer fra.

Polarèn på 2,54 må kun køres af en bil med bredden på min. 1,83. Men der er
jo efterhånden snart en del biler der kan køre med disse -specielt flere af
de nye + mange 4x4.

Kim

Fra : Klaus G.

Dato : 03-04-07 16:35

> [...]
> Håber du finder spejlet hos en DK, forhandler - ellers prøv at checke i
> Tyskland - hvor både bil og spejl kommer fra.
Vil jeg da lige kigge på, tak for info.

> Polarèn på 2,54 må kun køres af en bil med bredden på min. 1,83. Men der
> er jo efterhånden snart en del biler der kan køre med disse -specielt
> flere af de nye + mange 4x4.
Den er 184cm bred :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-04-07 21:05

> [...]
>
> Det er mine forældre som har købt sig en ny Polar, og den er 254cm bred,
> hvilket er for bredt til snart hvilket som helst køretøj.

http://www.hks-camping.dk/default.asp?lang=da

Har EMUK spejle til netop den bil. Der står godt nok fra 1991 og frem, men
så er det vel også til dine forældres bil. Ellers ring og hør dem.

Kurt

Fra : Klaus G.

Dato : 03-04-07 16:28

> http://www.hks-camping.dk/default.asp?lang=da
>
> Har EMUK spejle til netop den bil. Der står godt nok fra 1991 og frem, men
> så er det vel også til dine forældres bil. Ellers ring og hør dem.
Netop den forhandler jeg mailede til, og svaret var:
"Der findes ikke et Emuk spejl til VW Transporter T4"

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-04-07 11:18

Klaus G. wrote:

> Netop den forhandler jeg mailede til, og svaret var:
> "Der findes ikke et Emuk spejl til VW Transporter T4"

Den har jeg også hørt før. Forhandleren finder det nok ikke besværet værd at
bestille det hjem, selv om guderne skal vide at når man har købt en, så har
man også betalt den et antal gange.

Jeg fandt en forhandler der gad "bøvlet" - i Tyskland.

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus G.

Dato : 04-04-07 12:42

> [...]
> har man også betalt den et antal gange.
>
> Jeg fandt en forhandler der gad "bøvlet" - i Tyskland.
Det viste sig faktisk at en lokal campinghandler havde en stak Emuk spejle
til at ligge, og så til en pris der ikke var meget højere end på dem
webshop. Så det er super.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-04-07 13:39

Klaus G. wrote:

> Det viste sig faktisk at en lokal campinghandler havde en stak Emuk
> spejle til at ligge, og så til en pris der ikke var meget højere end
> på dem webshop. Så det er super.

Jeg fandt nogle EMUK-spejle til VW hos en VW-forhandler i Flensburg
(Thurnier) for et års tid siden - prisen var omkring en fjerdedel af
campingforhandlernes ... det skal så siges at jeg ikke ved om det var et
restparti eller hvad ..

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus G.

Dato : 04-04-07 17:28

> [...]
> (Thurnier) for et års tid siden - prisen var omkring en fjerdedel af
> campingforhandlernes ... det skal så siges at jeg ikke ved om det var et
Lige knap 900kr. blev de købt til her.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-04-07 21:17

Klaus G. wrote:

> Lige knap 900kr. blev de købt til her.

Det er også omkring normalprisen i DK. De er billigere hos de tyske
CV-forhandlere.

--
Per, Esbjerg