Gas
Fra : aNdEr SaNd

Dato : 02-04-07 13:01

Er der nogle steder i DK at det er billigere at bytte gasflaske end andre ?
Jeg bruger en 6 kg. aluflaske.
/Kurt

Fra : Jørgen L.

Dato : 02-04-07 13:09

Måske humle ekspressen i Søborg http://www.humleekspressen.dk/

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Jørgen L.

Dato : 02-04-07 20:22

> Måske humle ekspressen i Søborg http://www.humleekspressen.dk/

Jeg ringede til dem, og de tager 149 kr. for 10 og 11 kg. og 89 kr for 6 kg.
det er vel noget af det billigste eller ?

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : aNdEr SaNd

Dato : 03-04-07 10:43

"Jørgen L." <Noemailmail@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ringede til dem, og de tager 149 kr. for 10 og 11 kg. og 89 kr for 6
> kg. det er vel noget af det billigste eller ?

> [...]
Rimelig billigt, men da jeg var forbi dem idag havde de ingen alu-flasker.
Købte den så ved Shell til 159,95 kr. som også er en fin pris.
God Påske
/Kurt

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 02-04-07 18:33

Ja da - se f.eks. her: http://www.hanses-campingsider.dk/tekniko/gas.htm

> Jeg bruger en 6 kg. aluflaske.

Ærgerligt for dig, for dem er der ikke meget gang i, og de er ikke med på
hitlisten overnfor :>) Men prøv da at ringe til nogen af dem, som elelrs er
billige på 10/11 kg, det kan da være, at de også kan give dig et godt
tilbud.

/Flemming U

Fra : OZ3ACC, Allan

Dato : 07-04-07 00:35