hej
Fra : steen olsen

Dato : 30-03-07 20:03

hej gruppe
vores gamle volvo er ved at være slidt ned,
og vi er på udkik efter en ny, vi har kik
på en matrix 1,5 cdri 110, er der her nogle her
der har erfaring med den som trækker, vi skal
trække total 1200 kg, og den må jo slæbe 1300,
men kan den også det
steen

Fra : Steen Larsen

Dato : 31-03-07 04:45

"steen olsen" <steen10@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på en matrix 1,5 cdri 110, er der her nogle her
> der har erfaring med den som trækker, vi skal
> trække total 1200 kg, og den må jo slæbe 1300,

Hej Steen

Du kan læse en bjergtest som Peer Neslein har kørt med netop den model, med
en campingvogn med en egenvægt på 1000 kg se her
http://www.campingferie.dk/h2_rejseinspiration/s/cfmc2005.asp.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Steen Larsen

Dato : 31-03-07 04:51

"Steen Larsen" <steen_larsen@tdc***adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du kan læse en bjergtest som Peer Neslein har kørt med netop den model,
> med en campingvogn med en egenvægt på 1000 kg se her

UPS opdagede lige at den nye model har ca. 50 % flere kræfter så den er
formodentlig meget bedre! Køre selv med en santa fe med 112 hk med 1800 kg
på krogen og det går da meget fint.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 02-04-07 12:55

Jeps -
I for ikke ret lang tid siden var er den kåret i England som bedste Camping
Trækker.
Men -Men . Jeg tror din Santa Fe kører bedst i "bakkerne" syd for grænsen! -
F.eks, Kassel , alperne, PYHAnærerne og for ikke at tale om de nordiske
højder.
Men en Matrix CRDI er vel okay hvis ikke man er til højder ?
Prøv lige denne gode Hollandske side som nu er skrevet på Dansk også - Her
finder man indikationen om det er en god sammensætning.
http://www.towcar.eu/dk/
Kim

Fra : steen olsen

Dato : 05-04-07 21:33

Kim Bonnesen skrev:
> [...]
> Trækker.
> Men -Men . Jeg tror din Santa Fe kører bedst i "bakkerne" syd for grænsen! -
Det vil jeg nok give jer ret i, men en santa fe på hvide plader er ikke
for min pengepung, og et moment på 234 ved 2000 omdr, er vel heller ikke
så slemt, på towcar med min cv på slæb får den en god omtale,både op og
lige ud hvis jeg da har forstået det rigtigt

steen olsen