Konkurrence
Fra : Ann Karina

Dato : 29-03-07 22:20

Hej alle

Vi vil enormt gerne have folk til at bruge alle de gode funtioner på
vvores hjemmeside http://www.altomcamping.dk, så vi har startet en
konkurrence om månedens bedste blogindlæg.

Nu ville det jo være lidt snyd, gvis jeg selv vandt præmien, så kig
ind og lav din egen personlige blog.

Mvh,

Ann Karina

Fra : John

Dato : 30-03-07 09:27

Ann Karina formulerede:
> Hej alle
>
> Vi vil enormt gerne have folk til at bruge alle de gode funtioner på
> vvores hjemmeside

Nå, skal gruppen nu også bruges som gratis
rekvalme opslag.

Fra : Jan Boegh

Dato : 30-03-07 13:09

Ann Karina skrev i
1175203196.806301.281090@y80g2000hsf.googlegroups.com dette:
> [...]
> konkurrence om månedens bedste blogindlæg.
>
> Nu ville det jo være lidt snyd, gvis jeg selv vandt præmien, så kig

Dit første indlæg vil nogle finde fejlanbragt og andre mene ligger indenfor
gruppens emneområde, men fortsættelsen er rent spam. Så stop venligst med at
benytte gruppen som reklamesøjle for din private side - der jo i bund og
grund blot medvirker til at fjerne indhold fra denne gruppe.

vh
jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-03-07 18:22

Jan Boegh wrote:

> [...]
> venligst med at benytte gruppen som reklamesøjle for din private side
> - der jo i bund og grund blot medvirker til at fjerne indhold fra

Hvem gider gå på en internetside når alternativet er usenet med tilhørende
effektive læse- og skriveprogrammer?

Efter de herrer Bjarne jeg har fortrængt hans efternavn og Nesleins stunt
har jeg ikke engang besøgt deres fora efter at det er genåbnet.

--
Per, Esbjerg

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 30-03-07 18:50

"Ann Karina" <annkarina@akcons.com> skrev i en meddelelse
Hej alle

Vi vil enormt gerne have folk til at bruge alle de gode funtioner på
vvores hjemmeside http://www.altomcamping.dk, så vi har

Jeg kan da godt forstå, at det er ærgerligt, at campisterne fortsat vælger
de debatfora som allerede findes, men er det ikke lidt naivt at forestille
sig, at endnu et forum, skal blive til en kæmpe-succes??

Hvor mange campingfora er der mon brug for? - og kan det passe, at man
reklamerer for sit nye forum på de fora, som man gerne vil stjæle kunderne
fra??

Jeg har st på jeres nye forum, og det overbeviser mig ikke.

/Flemming U

Fra : Carsten Stage

Dato : 31-03-07 10:24

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg kan da godt forstå, at det er ærgerligt, at campisterne fortsat vælger
> de debatfora som allerede findes, men er det ikke lidt naivt at forestille
> sig, at endnu et forum, skal blive til en kæmpe-succes?

Jeg er enig med dig i, at det virker naivt, at stable endnu et web-baseret
forum på benene. Som Per skriver andetsteds, så er dette langt det bedst
fungeende. Desværre har mange valgt at bruge især to af dem. Der er ingen
grund til at sprede guldkornene mere.

> Hvor mange campingfora er der mon brug for? - og kan det passe, at man
> reklamerer for sit nye forum på de fora, som man gerne vil stjæle kunderne
> fra??

Det vidner blot om, at man ikke har sat sig ind i hvad usenet er for en
størrelse. Desværre er der ikke mange udbydere, der informerer godt nok om,
hvad, hvordan og hvorledes usenet virker.

Hvis udbyderne havde informeret godt nok, så ville man ikke smide et opslag
i en debagruppe, når der er en opslagsgruppe. Jeg har ikke set på den side
der reklameres for, og vil heller ikke.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage