Første gang
Fra : aNdEr SaNd

Dato : 28-03-07 21:02

Er der en god campingplads på sjælland, hvor man kan slå sit fortelt op for
første gang, og evt. få en smule hjælp.
Vi har ikke camperet med vores brugte Sprite Musketeer før, så det skal ikke
være alt for langt fra 2970 Hørsholm, hvis der nu er sket en smutter.

Fra : Jørgen L.

Dato : 29-03-07 12:36

"aNdEr SaNd" <klap@hat.cz> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke være alt for langt fra 2970 Hørsholm, hvis der nu er sket en smutter.

Der er masser af pladser, men det kunne være DCU nærum, der er ikke langt
hjem

Men om der er nogen der vil hjælpe dig ved jeg ikke.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 29-03-07 16:10

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk> skrev i en meddelelse
> "aNdEr SaNd" <klap@hat.cz> skrev i en meddelelse
>
> Der er masser af pladser, men det kunne være DCU nærum, der er ikke langt

Jamen Anders And kan da sagtens få al den hjælp han gerne vil have - han
skal da bare komme ud af sit skjul og bede om hjælpen

Såh.....læg et indlæg på DCU's debatforum, og spørg om der er en campist der
skal på DCU Nærum i Påsken, og som kunne tænke sig at få sig en påskebryg
med dig, mens du får hjælp til dit fortelt.

Og ellers vil du være hjerteligt velkommen på FDM Bjerge Sydstrand, så skal
jeg gerne give dig en hånd med. Men der er da det meste af 150 km til
Hørsholm. Vi kommer selv fra Nivå.

http://www.fdmcamping.dk/da-DK/pladser/bjerge/

/Flemming U

Fra : ADRIA 472 LU

Dato : 30-03-07 15:10

Campister er hjælpsomme menesker , jeg har altid fået hjælp af andre , når
vi haft problemer .
Sørg for at se tilpas hjælpeløs ud , så griner de lidt , men hjælpen kommer.

kim

Ps. Charlottenlund fort Camping er en spændene men dyr plads , bruger den
tre - fire dage hvert år når vi er i cirkusrevyen m.m .

Fra : John Sendsen

Dato : 30-03-07 16:47

Sidste år opsatte jeg forteltet for første gang og havde samme
problem. Da det så indviklet ud og jeg ikke kunne finde
nigen vejledning, så kikkede jeg mig rundt på pladsen indtil
jeg så en som så flink ud. Ja, de så alle flinke ud og fik så
hjælp. Da jeg så rullede selve forteltet ud så faldt vejledningen
sørme ud af den.
Hvis du mangler en sådan, (de er næsten standard), så kan du
sikkert få en kopi hos en forhandler.

--
Hilsen John

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 30-03-07 17:47

aNdEr SaNd wrote:
> [...]
> være alt for langt fra 2970 Hørsholm, hvis der nu er sket en smutter.

Der er måske lidt inspiration at hente her, også selv om jeres telt ikke
er fra Isabella:
http://www.isabella.net/dk/service/godbidder/godbidder/index.html

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar

Fra : aNdEr SaNd

Dato : 01-04-07 08:54

"Jesper Hartoft" <news1@hartoftUD.net> skrev i en meddelelse

> Der er måske lidt inspiration at hente her, også selv om jeres telt ikke
> [...]
Tak for hjælpen , og inspirationen.