leje autocamper i påsken
Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 28-03-07 19:05

kender i nogle gode steder man kan leje autocamper i påsken, altså fra
torsdag til mandag. 5 voksne og 2 børn. vi skal til Prag

Fra : Carsten H

Dato : 29-03-07 06:27

det er jo altid billigere at leje i Tyskland
Ramm i Flensburg lejer ud, Bosch (Jarpelund) lejer ud
men jeg mener at Scandic Camping i Harrislee også lejer ud.

Carsten

Fra : Ann Karina

Dato : 29-03-07 22:17

On 28 Mar., 20:04, Erik Kirkegaard <e...@AGY0Vsurfmail.dk> (slet
AGY0V) wrote:
> kender i nogle gode steder man kan leje autocamper i påsken, altså fra
> torsdag til mandag. 5 voksne og 2 børn. vi skal til Prag

Ellers så er der altid PJ caravan i Hedehusene. Der havde vi en fra
sidste forår. Du kan læse vores rejsebeskrivelse og se video fra vores
tur på vores hjemmeside: http://www.altomcamping.dk.

Så er der også Nergaard Camping, ligeledes i Hedehusene. Jeg kender
ikke deres betingelser, men jeg mener de lejer Autocampere ud.

Fra : -henrik

Dato : 30-03-07 22:15

28 Mar 2007 18:04:38 GMT, tastede: Erik Kirkegaard
<erik@AGY0Vsurfmail.dk> (slet AGY0V) bl.a.:

>kender i nogle gode steder man kan leje autocamper i påsken, altså fra
>torsdag til mandag. 5 voksne og 2 børn. vi skal til Prag

Sidste sommer havde vi en camper i 14 dage fra
http://www.camping4you.dk/ - hentet og afleveret i Flensborg.
God service og ordnede forhold, synes jeg.

Om de har 7-personers campere i 2007-programmet ved jeg ikke..

-henrik