lygte i telt
Fra : SB

Dato : 25-03-07 18:13

Hej

Skal på MC ferie med min datter, men mangler en lygte an kan hænge op i
teltet, helst en med en for for klemme på, så man kan klemme den fast i
kabinestoffet.
og den må selvf. helt ikke være større end højest nødvendig, masser af plads
er der jo ikke meget af
Den skal helst køre på batterier, da vi ikke er koblet til strøm
nogen der ved hvor man kan købe en sådan, synes ikke de der netbutikker gør
meget i den slags

Søren

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 25-03-07 19:55

SB wrote:
> [...]
> Den skal helst køre på batterier, da vi ikke er koblet til strøm
> nogen der ved hvor man kan købe en sådan, synes ikke de der

Hej søren

Mon ikke du kan bruge en af de her helt små diodelygter til cykler sammen
med en stump snor og en tøjklemme. Ophænget kan du sikkert selv finde på
noget bedre til.
Ebbe

Fra : SB

Dato : 25-03-07 20:06

"Ebbe Rasmussen" <ebbe87fup@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med en stump snor og en tøjklemme. Ophænget kan du sikkert selv finde på

Var da en mulighed, bare den giver lys nok til ungen kan læse en bog, så må
det være nok
prøver at se hvor meget lys der er i vores cykellygter, kan være det kan
bruges

Søren

Fra : Ped

Dato : 25-03-07 22:23

SB skrev:
> [...]
> Den skal helst køre på batterier, da vi ikke er koblet til strøm
> nogen der ved hvor man kan købe en sådan, synes ikke de der netbutikker gør

Jeg har to lygter, begge diodelygter. Den ene er faktisk en cykellygte,
som hænger på en klemme på teltstangen, og den giver en udmærket
rumbelysning. Den anden er en pandelampe, som jeg bruger til at læse
med. Begge dele virker fremragende, og eet sæt batterier til hver plejer
at række til en hel ferie.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : @

Dato : 26-03-07 10:43

On Sun, 25 Mar 2007 19:12:48 +0200, "SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk>
wrote:

>Hej
>
>Skal på MC ferie med min datter, men mangler en lygte an kan hænge op i
>teltet,
>Den skal helst køre på batterier

http://www.wolfcamper.dk/shop/showProduct.asp?itemid=583

/Albert Camus/

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-07 16:12

Harald Nyborg har en diode-pandelampe til omkring 50,- Den virker fin til
bl.a. læsning og andet hvor man gerne vil have hænderne fri.

Per.