Madras
Fra : Margit

Dato : 24-03-07 14:24

Vi synes, vores madras efterhånden er lidt træls.
Så vi tænker på en ny. Vi troede, at den slags var
stanrdstørrelse, og måske kunne bruge en fra
Jysk. Men efter opmåling viser det sig, at det
absolut ikke er tilfældet. Skal vi virkelig have
en speciel syet fra en campingforhandler.
Vi har en hel madras, hvor jeg synes, vi synker
sammen mod hinanden midt på. Er det fordi, den
er gammel? Ellers må det da være bedre med to
enkelte - ikke. Jeg har målt sengen til at være
ca. 135x205 cm. Har I nogen ide om, hvad sådan
en koster?
Jeg er meget i vildrede.

Hilsen Margit

Fra : kjeld krogh

Dato : 24-03-07 15:58

"Margit" <has@has.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er gammel? Ellers må det da være bedre med to
> enkelte - ikke. Jeg har målt sengen til at være
> ca. 135x205 cm. Har I nogen ide om, hvad sådan

Du kan gå ned i Jysk de kan få den lavet på de mål du ønsker til billige
penge
mvh
Kjeld

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 27-03-07 13:02

> ca. 135x205 cm. Har I nogen ide om, hvad sådan
> en koster?
> Jeg er meget i vildrede.
Vi har en fransk seng i vores Fendt der er 5 kantet. Vi bestillte en ny
springmadras hos forhandleren fra Fendt og den kostede 2600, som jeg synes
er rimelig. Da vi bare fik den op med en af de bestillte vogne, skulle vi
ikke betale fragt.

VH
Per

Fra : Jan Nielsen

Dato : 12-04-07 14:10

Hej

Vi rullede også sammen på midten i vores Knaus, vi hører til gruppen af
"voksne" mennesker, og det viste sig at det var bunden på sengen der gav
sig, vi klarede det med at stille en elefantfod ind på den langsgående liste
der var under lamelbunden, og justerede op til vi lå vandret igen. Det kan
være det er det samme der er problemet hos jer, i stedet for madrassen.

Jan