God plads ved/i Amsterdam
Fra : Jan Boegh

Dato : 23-03-07 15:32

Søges: Anbefaling af en fornuftig plads nær/I Amsterdam.

Prioritering: Fornuftige (dvs. rene) toilet- og badeforhold og en god
placering ifht. offentlig transport og eller cyklemuligheder.

Underordnet: Adgang til badelande, legepladser mv.

vh
jan

--
Jan Bøgh (j a n snabela b o e g h punktum net / http://jan.boegh.net )
FZ: "God made three big mistakes. The first mistake was called MAN,

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 23-03-07 17:58

Hej Jan

Prøv at poste en mail til Akkelien som skriver fra en Hollandsk mail
adresse - Han har lavet et indlæg d 14-3 i denn her gruppe om Czech
Republic.
Gad vide om ikke han kan hjælpe dig ?
Ellers så prøv HANSES
http://www.hanses-campingsider.dk/lande/allelande.htm

Kim

Fra : Jan Boegh

Dato : 25-03-07 11:23

Kim Bonnesen skrev i 460406f8$0$890$edfadb0f@dread12.news.tele.dk dette:
> Hej Jan

> Ellers så prøv HANSES
> http://www.hanses-campingsider.dk/lande/allelande.htm

Tak for tipsene til alle.

Det ser ud til at der er en 3-4 pladser, der er mulige.

Camping Vliegenbos, der ligger nord for byen, og Camping Zeeburg på en ø
nogenunde inde i byen, udmærker tilsyneladende mest sig ved deres
'backpackerkvaliteter' og anbefales iflg. FDM ikke til campingvognsbrug.
Det gør så både Amsterdam Bos, der ligger ved Amstelelven op ad Shipol, og
Gaaspar Camping, der ligger i den SØ ende. Især den sidste får pæne
anmeldelser og - hvad der i dette tilfælde er afgørende, så er der naboskab
til en metrostation.
Eneste detalje er, at jeg ikke kan se om der er internetadgang, hvilket -
camping eller ej - jeg er en gevaldig behagelighed.

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Anja

Dato : 24-03-07 13:38

> [...]
> the second mistake was called WO-MAN,
> and the third mistake was the invention of THE POODLE."

Der ligger en i Amstelveen men jeg husker ikke adressen

Anja

Fra : Knud

Dato : 24-03-07 19:58

Hej Jan.
> [...]
> placering ifht. offentlig transport og eller cyklemuligheder.
>
> Underordnet: Adgang til badelande, legepladser mv.

Prøv at kigge her http://www.kaben.dk/2006/camp-holland.asp måske det
kan give lidt hjælp?
Venlig hilsen Knud

Fra : Big Mumi

Dato : 25-03-07 13:00

Vi lå på Het Amsterdamse Bos sidste år og det er en udemærket Campingsplads
selvom den ligger i nærheden af lufthavnen når man har vært der et par dage
høre man det ikke. De har bussen lige hved døren og om formiddagen er der
afgang fra selve pladsen men en bus som køre ind til byen.

Fra : niels w

Dato : 24-03-07 21:05

> Der ligger en i Amstelveen men jeg husker ikke adressen
>
> Anja--

http://www.campingamsterdamsebos.nl/

Det er vist denneher du tænker på.

vh Niels W.

Fra : Ann Karina

Dato : 27-03-07 07:39

Hej

Vi har flere gange ligget på Zeeburg camping. En meget central plads i
Amsterdam, med rigtige gode adgangsforhold til offentlige
transportmidler. Der er både sporvogn og bus inden for 10 min. gang.
Derefter tager det ca. 20 minutter, så er I i centrum af Amsterdam.
De har også cykeludlejning på pladsen. Pladsen er lidt "hippi" agtig,
men rimelig rolig. Badeforholdende er rimlige (ikke fantastiske).

Hvis det en aften skulle være blevet sent, koster en taxa fra centrum
til campingpladsen ca 20 Euro.

Du kan evt. læse mere om vores Amsterdam ture på vores hjemmeside
www.altomcamping.dk . Der ligger en masse rejsebeskrivelser.

Mvh

Ann Karina

Fra : Ann Karina

Dato : 27-03-07 07:41

On 25 Mar., 12:23, "Jan Boegh" <spamhater@nowhere> wrote:

> [...]
> valgt
> at sabotere visningen i andre browsere, når sider genereres fra Powerpoint

Vi har ligget på Zeeburg med campingvogn. Ingen problemer med det. Der
er strøm mm på pladserne.

Mvh
Ann Karina