Markiser
Fra : Gismo

Dato : 14-03-07 23:31

Hej.

Vil nogen kort fortælle om posemarkiser.

De forskellige producenter, kvalitet hvad er bedst?

Kan alle markiser hænge på vognen under kørsel,
uden at lave mærker i alu-side?

Det er meningen at den "kun" skal bruges på ture
syd på, er den billige så god nok?

CV er en Knaus FDK 500, skal man vælge den
størst mulige markise eller...

Er der nogle specielle steder jeg skal se efter (svage
punkter) ved køb af brugt?

Gismo.

Fra : Jan Boegh

Dato : 16-03-07 16:22

Gismo skrev i 45f8779e$0$4159$ba624c82@nntp02.dk.telia.net dette:

> Vil nogen kort fortælle om posemarkiser.
>
> De forskellige producenter, kvalitet hvad er bedst?

Jeg kender kun min egen.

> Kan alle markiser hænge på vognen under kørsel,
> uden at lave mærker i alu-side?

En Fiamma af længste model kan i hvert fald på vores Detleff.

> Det er meningen at den "kun" skal bruges på ture
> syd på, er den billige så god nok?

Hvis det handler om holdbarhed mv. så er vores oplevelse helt klart at den
er OK. Men personligt kunne jeg godt have ønsket mig at den havde været
metalliseret (eller hvad det nu hedder) på oversiden (lidt lige som
afblændingsgardiner) da man faktisk godt kan mærke en del varmestråling fra
markisen i hård direkte sydlandsk sol.

> CV er en Knaus FDK 500, skal man vælge den
> størst mulige markise eller...

Det ville jeg gøre.

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : ADRIA 472 LU

Dato : 17-03-07 02:25

Hej Jan

Var inde på din side - Tak for advarslen aang- Møllehallen og mover , vil
have mover på min nye vogn meeeen det bliver ikke møllehallen .

kim