Nyt telt
Fra : Towli

Dato : 14-03-07 17:51

Hej

Vi har besluttet for at udskifte vores 8 år gamle iøvrigt dejlige telt.
Ved i om der for tiden er nogle specielt gode tilbud på større telte i
køreafstand fra København?

/T

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 14-03-07 19:18

"Towli" <towli@oldboyz.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Vi har besluttet for at udskifte vores 8 år gamle iøvrigt dejlige telt.
> Ved i om der for tiden er nogle specielt gode tilbud på større telte i
> køreafstand fra København?

Hvilken slags telt taler vi om - villatelt, fortelt, iglotelt eller.....??

Køreafstand fra København - jamen det har vel det meste af Europa.

Men, man kunne jo begynde her - med et pænt udvalg, og relativ kort afstand
fra København:

http://www.dancovershop.dk/

/Flemming U

Fra : Towli

Dato : 14-03-07 19:25

Tak for linket - det ser lidt for professionelt ud. Vi skal bare bruge et
godt solidt stort telt til 2 voksne og et barn, med ståhøjde og gerne fast
bund i forteltet...

Jamen så "rimelig køreafstand" fra Khb...-Sjælland f.eks. - Det kunne være
nogle læsere herinde kender et sted med "fødselsdagsudsalg" eller hvad ved
jeg...

Igen tak for linket...

/T

Fra : Lars

Dato : 14-03-07 22:05

Towli wrote:
> [...]
>
> Vi har besluttet for at udskifte vores 8 år gamle iøvrigt dejlige
> telt. Ved i om der for tiden er nogle specielt gode tilbud på større

Først skas det siges at det er den forkerte årstid at købe telte på. Telte
skal købes i sen-efteråret...

Men jeg kender ikke noget til nogen derovre på "Øen med Ruth" - bortset fra
at det ene af vores telte har vi købt i Metro - da de skulle have nye
modeller ind - men i skal kikke på Outwell's telte inden i beslutter jer.

http://www.outwell.com/

Vi har selv en Hardford L ( gammel model hvor sovekabinerne er 180 cm brede)
+ en Hardford Cannopy - som er et telt vi bruger hvis vi bliver på en plads
i to-tre uger.

Dernæst har vi en Casagrande L - som ikke laves mere - som er et vi bruger
hvis vi kun slår op en-to dage.

Vær obs på vandsøjletrykket.

Mvh

Lars

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 16-03-07 19:50

Jeg købte et indiana 6 telt fra uotwell sidste år - kan kun anbefales
- se på outwell hjemmeside der kan alle teltene ses
i 3d m.m

MVH Svend Erik

Fra : Jørn Sørensen

Dato : 15-03-07 21:54

> [...]
>
> Vi har besluttet for at udskifte vores 8 år gamle iøvrigt dejlige telt.
> Ved i om der for tiden er nogle specielt gode tilbud på større telte i

Bilka har en Outwell Colorado telt på tilbud i denne uge. 2000,- efter
sigende halv pris.

jss