Gardasøen i april.
Fra : olem

Dato : 11-03-07 21:30

Hej.
Vi skal på vores første ferie med egen cv.
Er her nogen der har erfaring med ferie ved Gardasøen i april måned.
Vi planlægger at køre d.15-4, men skulle det være nødvendigt at
resevere plads på det tidspunkt af året??
Vi håber at finde en god plads (for børn) og så ellers blive der en
10-12 dage, og så ellers udforske området omkring søen. Gardaland, og
Verona er højest på listen, men så må vi se hvad der ellers kommer op.
Mvh.
Olem

Fra : Anders Og Sanne

Dato : 12-03-07 12:52

Hejsa!

Jeg vil sige - glem ikke at besøge sermione ikke mindst pga deres is -
aldrig har jeg set så meget is der i hele mit liv, som der er lige der og
italiensk is smager jo dejligt.
Vi har selv været i både Gardaland og i verona - dog uden barn på det
tidspunkt, men gardaland skal helt sikkert besøges igen når vores lille pige
bliver stor nok - og verona er jo bare en skøn by, det kan i øvrigt
anbefales at tage toget derhen - det er nemt og dejligt afslappende, hvis
man lige syntes man trænger til en pause fra bilen.

Håber i får en god tur - vi tager selv afsted i 3 uger i jun/ juli og vi
glæder os som små børn, denne gang vil det så være med vores datter på 14
mdr. og det bliver jo for os en helt ny måde at holde ferie på

hilsen
Susanne