Creative WebCam Go, til salg
Fra : KravleKaj a.k.a. Sør~

Dato : 02-07-01 20:16

Hejsa

Jeg har et Creative WebCam Go, som jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal buge
til. Derfor ville jeg hører om der var nogen der var intereserret i at købe
det. Det billigste jeg har set er ca. 900kr (på edbpriser.dk) jeg sælger det
for ca. 500kr. Man kan tage det med sig rundt og bruge det som digitalt
kamera, udover at det selvfølgelig også kan optage live video når det er
tilsluttet compen... det er til USB og har 4mb ram... så der er plads til
masser af billeder.... der følger selvfølgelig intakt emballage, manual og
ekstra udstyr (taske og mikrofon) med.

Hvis du er intereserret så send mig en mail... me din adresse så sender jeg
det med posten.

Mvh. KravleKaj a.k.a. Søren

kravlekaj(nospam)@post.tele.dk

Fra : Lars Ridder

Dato : 03-07-01 11:06

KravleKaj a.k.a. Søren <kravlekaj@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hqh7c$cms$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> ekstra udstyr (taske og mikrofon) med.
>
> Hvis du er intereserret så send mig en mail... me din adresse så sender

Prøv i dk.marked.privat.edb

mvh
Lars Ridder

Fra : Hans Pedersen

Dato : 03-07-01 12:33

On Tue, 3 Jul 2001 12:06:11 +0200, "Lars Ridder" <ridder@e-privat.dk>
wrote:

>Prøv i dk.marked.privat.edb

Enig, men der er vel ingen grund til at gentage hele smørren en gang
til. Citer venligst kun det nødvendige.

Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk
ICQ# 9178476