glenten.dk er nede !!!
Fra : TheOneWhoIsMany

Dato : 04-04-07 12:12

Hej ...

Glentevejens Antennelaug www forum www.glenten.dk er nede !! ... nogle
som ved hvorfor ? ... og hvornår det kommer op igen ?

TheOneAndOnly :)

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 04-04-07 12:34

TheOneWhoIsMany skrev:
> Glentevejens Antennelaug www forum www.glenten.dk er nede !! ... nogle
> som ved hvorfor ? ... og hvornår det kommer op igen ?

Jeg tror det enten skyldes manglende betaling "wurde gesperrt" betyder
vist spærret. Men det kan jo også skyldes driftsfejl i
hostningscenteret. Jeg kan dog ikke lige 'regne ud' hvem det er.

/Andreas

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 04-04-07 21:47

> Hej ...
>
> Glentevejens Antennelaug www forum www.glenten.dk er nede !! ... nogle
> som ved hvorfor ? ... og hvornår det kommer op igen ?
Ja

Fra : TheOneWhoIsMany

Dato : 05-04-07 20:44

On Wed, 4 Apr 2007 22:47:13 +0200, "Leo Jørgensen" <leo@leo.lir.dk>
wrote:

>Ja

LOOL ... ok fint .... hvorfor ... og ... hvornår ? ;)

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 06-04-07 02:58

> LOOL ... ok fint .... hvorfor ... og ... hvornår ? ;)

Har lige kigget og det virker.