Formular fra Access til en *.asp-side
Fra : Kurt G

Dato : 04-04-07 12:57

Dette er måske ikke den rette gruppe, men så sig mig hvilken!

Jeg har en Access tabel, hvortil jeg har lavet en formular til visning af
data.
Kan en såden formular forholdsvis enkelt konverteres til en side vha asp? og
hvordan?

Mvh Kurt

Fra : Jørn Andersen

Dato : 04-04-07 15:07

On Wed, 4 Apr 2007 13:56:36 +0200, "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> wrote:

> [...]
>data.
>Kan en såden formular forholdsvis enkelt konverteres til en side vha asp? og

Det korte svar: Nej.

Det lidt længere:
Du er nødt til selv at bygge en "formular" op, men du kan ofte genbruge
de samme forespørgsler etc. til det.

Spørg videre her, hvis du vil den vej.

Good luck!

--