MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
admxprox.dll
Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 21:35

Hej.

Jeg har lige formateret min computer og installeret Windows XP Pro påny samt
diverse andre programmer.

Et par dage efter ønsker jeg at installere nogle valgfrie Windows
Komponenter, bl.a. IIS'en. Men under installationen kommer en box frem:

Nødvendige filer

Filen 'admxprox.dll' på Windows XP Professional CD-Rom skal bruges.

Angiv stien hvor filen kan findes og klik på OK

Kopier filer fra
(den foreslår C:\Brother\BRDriver\386)

Jeg har prøvet at kigge forskellige steder på min Windows CD, min Brother
printerdriver CD samt min computer, men jeg kan ikke finde den pågældende
fil.

Når jeg ikke kan finde filen, annulleres installationen.

Hvad kan jeg gørè?

Det er en original / lovlig Windows

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-04-07 22:04

> Filen 'admxprox.dll' på Windows XP Professional CD-Rom skal bruges.
> Hvad kan jeg gørè?

Du kan downloade filen her

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?admxprox

Mvh
Peter Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-07 10:45

"Peter Jensen" <mail@icedesign.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan downloade filen her
>
> http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?admxprox

Hej.

Tak for svaret.

Når denne så er downloaded, så kommer der endnu en fil, der mangler.

Den henter jeg også, og endnu en fil mangler. Den er også hentet og endnu en
fil mangler.

Herefter mangler nu en ini fil samt fxscount.h

Og jeg ved ikke, om der vil mangle endnu flere filer herefter.

Hvordan kan det skyldes og er jeg nødt til at formatere og geninstallere alt
igen?

Fra : Radioamatør

Dato : 02-04-07 21:54

"Michael Sørensen" <ms1 og snabela samt skindbeni punktum dk> skrev i en
meddelelse news:461168e8$0$4165$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Download den her.
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?admxprox