Handel med Kina?
Fra : sioux

Dato : 02-04-07 15:04

Det danske konsulent firma Skov&Hao tilbyder kontakter og opbygning af
netværk i Kina for danske erhvervsdrivende, der ønsker at starte
produktion eller samarbejde op i eller med Kina. Se mere her: www.skovhao.com

Kina er et forholdsvist nyt marked og fyldt med muligheder, men
samtidigt er Kina stadig meget lukket både med hensyn til sprog,
kultur og traditioner. Og det er her vi kan hjælpe!

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 02-04-07 15:45

"sioux" <siv@voxmediagroup.net> wrote in message

>. Og det er her vi kan hjælpe!

Reklamer er ikke ønskede i denne gruppe - prøv markedsgrupperne eller
opslag.

Fra : Allan Soerensen

Dato : 02-04-07 16:19

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse
> "sioux" <siv@voxmediagroup.net> wrote in message

> Reklamer er ikke ønskede i denne gruppe - prøv markedsgrupperne eller
> opslag.

Tja, jeg tror du taler for døve ører.
Den 28 februar fik klovnen også gjort sig selv og sit firma til grin her i
gruppen, men han er åbenbart total lige glad.

http://groups.google.dk/group/dk.erhverv/browse_frm/thread/ace1113f352494a9/ad1c5bd915c2d091?lnk=st&q=%22Skov%26Hao%22&rnum=2&hl=da#ad1c5bd915c2d091

Det må åbenbart give nogle gode kunder at bære sig så tumpet ad

Fra : Michael Zedeler

Dato : 02-04-07 22:08

Allan Soerensen skrev:
> "Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse

> Tja, jeg tror du taler for døve ører.
> Den 28 februar fik klovnen også gjort sig selv og sit firma til grin her i
> gruppen, men han er åbenbart total lige glad.

Ikke nok med det - de begår også præcis samme fejl. Så er det man
mistænker dem for at være på samme intellektuelle niveau som Eliza.

Mvh. Michael.
I am less likely to answer usenet postings by anonymous authors.

Fra : alexbo

Dato : 02-04-07 16:29

"sioux" <siv@voxmediagroup.net> skrev

>Det danske konsulent firma Skov&Hao tilbyder

Det skulle de ikke have gjort, reklamer er uønskede her.

Forøvrigt ville jeg ikke have tiltro til en konsulent der ikke ved noget som
helst om det medie han skriver i.

Hverken over eller underskrift, men til gengæld en påstand om at vide noget
om sprog, kultur og traditioner.

mvh
Alex Christensen

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 03-04-07 07:50

"alexbo" <alexbo@email.dk> wrote in message

> "sioux" <siv@voxmediagroup.net> skrev
>
> Hverken over eller underskrift, men til gengæld en påstand om at vide
> noget
> om sprog, kultur og traditioner.

Han kommer da åbenbart fra Sioux-stammen i Kina, så noget må han du vide?