strømforsyning?
Fra : HB

Dato : 02-07-01 19:11

Hej allesammen

Jeg vil købe mig en ny strømforsyning til min puter som ikke larmer nær så
meget som den jeg har nu!!!!
Jeg har en celeron processor, og så ville jeg høre hvilken strømforsyning I
ville foreslå mig?
På forhånd tak

Vh Henrik

Fra : Henrik

Dato : 02-07-01 19:11

Du behøver ikke få en hel ny strømforsyning... Jeg fik monteret sådan en
ting, som sidder mellem blæser og strømkilde i størmforsyningen.. Den skruer
så op og ned for blæseren, afhængig hvor varmt det er.

M.v.h.

Henrik

Fra : HB

Dato : 02-07-01 19:26

Hvor fik du monteret sådan en ting?

VH Henrik

Fra : Kristian

Dato : 02-07-01 20:12

Køb en Noise Control Papst 1500 rpm (som regel 80 mm til strømforsyninger)
blæser hos www.webconsult.dk til 140 kr. Den kan også fås med temperatur
styring så den selv roterer op og ned alt efter temperaturen, dette koster
100 kr. mere! Med denne er den så godt som lydløs, men en god ting er også
at skifte blæserne på CPU, grafikkort mv., samt en form for lyddæmpning af
harddisken, her kan jeg anbefale en Silent Systems Silent Drive som sælges
hos www.hsdata.dk - søg på "silent" i søgefeltet, og den finder produktet!

Fra : HB

Dato : 02-07-01 21:40

Er det ikke svært at udskifte selve køleren i en strømforsyning?

Vh Henrik

Fra : Henrik

Dato : 02-07-01 22:05

Tænket du på blæseren??? Det er bare lige fire skruer, og den er af..

Jeg købte min termostat hos et edb firma i Århus.. Det er et lille firma,
som kun beskæftiger sig med firmaer, derfor kan de ikke hjælpe jer..

Men jeg kan da finde ud af, hvad det hedder, og hvor det kan købes, hvis det
har nogen interesse?

Fra : Esben

Dato : 03-07-01 02:37

> Tænket du på blæseren??? Det er bare lige fire skruer, og den er af..

Jeg nåede ellers op på 15 skruer og en ledning der måtte klippes over, men
ok - svært er det vel egentlig ikke.

--

Esben