Hjælp til javascript
Fra : Aske H

Dato : 02-04-07 10:56

Jeg har et problem med dette javascript :

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/navigate1.htm

problemet med menuen er at jeg skal have den til at lukke de
andre hovedmenuer hver gang jeg åbner en anden hovedmenu, ellers
vil menuen komme til at fylde for meget når man har åbnet dem
alle sammen..

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette, har kigget over
alt uden at kunne finde en løsning.

På forhånd tak, mvh Aske Hansen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 03-04-07 11:51

Aske H skrev:
> [...]
> alle sammen..
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe mig med dette, har kigget over

Jeg tvivler på, at du finder nogen, der har lyst
til at gennemgå et - efter min mening - unødigt
kompliceret script til et meget simpelt menupanel.
Hvorfor overhovedet bruge JavaScript, når opgaven
kan klares med noget CSS-kode, se for eksempel

http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/dynamiske_menuer.php
spec.
http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/dynamic_lists/eksempel4.html

Jørgen Farum Jensen