Andet multimedie
bentjuul 3670
Genplacering af PS-workspace-filer........~
Fra : Bjarne Stenfeldt

Dato : 01-04-07 01:11

Har lige installeret PS påny.

Hvilken er det nu de skal placeres i for at jeg kan bruge alle mine gamle
opsætniger ?

Håber på én kan huske hvordan................

vh Bjarne

Fra : hcma

Dato : 01-04-07 10:40

"Bjarne Stenfeldt" <bjst@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opsætniger ?
>

> Håber på én kan huske hvordan................

det må da være i din pref-fil

m v h
hcma/-

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-04-07 12:25

Bjarne Stenfeldt skrev:

> Hvilken er det nu de skal placeres i for at jeg kan bruge alle
> mine gamle opsætniger ?

Hvis Windows så: \Documents and Settings\{Brugernavn}\Application
Data\Adobe\Photoshop\8.0\Adobe Photoshop CS Settings\WorkSpaces.

Application Data-mappen er som standard skjult, så du skal have
stillet Windows til at vise skjulte filer og mapper, før du kan
finde den (Control Panel > Folder Options > View > 'Show hidden
files and folders').

--
Hilsen
Madsen