Ang. nokia 6280
Fra : Christian

Dato : 28-03-07 07:20

Hej
Har købt en brugt nokia 6280 til min datter.Vil gerne have nulstillet alle
data om opkaldstid,beskedtæller osv. så jeg lige kan holde lidt styr på
hendes forbrug.
Ved sletning spørger den så efter en kode.... og standardkoden "12345"
virker ikke.
Tidligere ejer kan ikke huske om han har lavet koden om.Kan man gøre noget
for at få den tilbage til standard koden.
Mvh Dennis-6541

Fra : 7100 Vejle

Dato : 28-03-07 09:55

Hej Christian,
kender du www.mobil-danmark.dk?
Der sidder nogen kloge mennesker som man kan spørge om alverdens ting
indenfor mobiltlf.
venlig hilsen
Kirsten

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 28-03-07 10:03

En unlocker burde kunne nulstille telefonen ved hjælp af software.

Hvis den tidligere ejer ikke kan/vil oplyse dig koden, så må han jo betale
for det, da det er ham der har lavet fejlen.

Fra : Christian

Dato : 28-03-07 10:03

Nej,kendte jeg ikke.
Men ville lige høre først ,om der var et let svar på problemet,inden man
skal ind og spørge i forummer, hvor man skaal registrere sig osv.
mvh dennis