Sælges - Sprit ny Sony Ericsson W880i
Fra : MEG.diver

Dato : 27-03-07 21:23

Hej

Jeg har en sprit ny W880i i sølv til salg. Telefonen er ikke simlåst,
inkl. alt tilbehør, kvittering m/24 mdr. garanti, har aldrig været
brugt. Pris kr. 2700,-

Send en sms hvis at du er interesseret: 20677777

PS. Jeg er IKKE interesseret i at bytte med andre telefoner eller
lignende!

Mvh

Christian Rasmussen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-03-07 22:24

MEG.diver skrev:

> Hej
>
> Jeg har en sprit ny W880i i sølv til salg.

Du får nok bedre respons i en markedsgruppe
Hans

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-03-07 08:50

> Du får nok bedre respons i en markedsgruppe

Tror jeg også. Når man henvender sig uden for markedsgrupperne, er højeste
bud som regel en skumbanan.

Per

Fra : Tonni Madsen

Dato : 02-04-07 14:31

> Tror jeg også. Når man henvender sig uden for markedsgrupperne, er højeste
> bud som regel en skumbanan.
>
> Per

Jeg vil godt byde 2... *G*

Tonni Madsen