Nokia 6230i dårlig batteri tid?
Fra : Snuden

Dato : 26-03-07 19:27

Jeg har købt mig en 6230i, men er dæleme skuffet over batteritiden. Med
normalt brug holder den 1 dag, hvor min gode gamle 6021`er holdt 2-2,5
dage...

Snuden

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 26-03-07 19:47

En ny el. brugt ?

Fra : Snuden

Dato : 27-03-07 02:19

"MigSelv (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> En ny el. brugt ?

Helt ny....

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 27-03-07 07:42

Klag til butikken, hvor den er købt !
For normal batteritid på en 6230i ligger på mellem 10-14 dage (fuldt opladet
batteri).

Fra : tom jensen

Dato : 27-03-07 12:48

> For normal batteritid på en 6230i ligger på mellem 10-14 dage (fuldt
opladet
> batteri).

vrøvl anders .

det er der ingen 6230i som kan klare .
mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Rander

Dato : 28-03-07 00:48

tom jensen wrote:
> opladet
> vrøvl anders .
> det er der ingen 6230i som kan klare .

Joh, det kan min nu godt, hvis den bare får lov til at ligge... Men nu
taler jeg også i den ind i mellem, og et par sms'er bliver det da også
til, så den holder som regel 6-8 dage på en opladning...

http://rander.dk (finally up again!)

Evnen til at observere præcist kaldes ofte for 'kynisme' af de,
der ikke selv har den. (George Bernard Shaw)

Fra : tom jensen

Dato : 28-03-07 11:59

"Rander" <ldNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Lars Rander ** Pil ikke ved min adresse ** :(){ :&:& };:

hej
og så er det jo heller ikke ved normalt brug ,så jeg gentager der er ingen
6230i som kan klare 10-14 dage
mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 27-03-07 14:13

"MigSelv (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Klag til butikken, hvor den er købt !
> For normal batteritid på en 6230i ligger på mellem 10-14 dage (fuldt
> opladet batteri).

Passer ikke!

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 27-03-07 15:29

Jo det gør !.

Alle dem jeg har haft igennem tiden, holdt alle min. 10 dage....

Fra : Snuden

Dato : 27-03-07 16:40

"MigSelv (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jo det gør !.
>
> Alle dem jeg har haft igennem tiden, holdt alle min. 10 dage....

Jo, men jeg skal jo også tale i den ca. 30-40 min hver dag...

Snuden

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 27-03-07 16:49

Det er medregnet !.

Men det afhænger af :

Hvor du bor i landet du opholder dig kontra master og kontra udbyder.
Dit simkort, om det er 16, 32 el. 64 kbit.
Pauseskærm/batterispare fuktion.
MP3/radio/ BT.

Fra : KsNa

Dato : 27-03-07 07:43

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "MigSelv (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Helt ny....

Sådan gjorde min også, men den blev meget bedre efter et par mdr., kan nu
holde weekenden over.

Mvh
Kim

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 27-03-07 07:15

> [...]
> Jeg har købt mig en 6230i, men er dæleme skuffet over batteritiden. Med
> normalt brug holder den 1 dag, hvor min gode gamle 6021`er holdt 2-2,5

Helt normalt, jeg måtte lade min op 2 gange på en dag, efter en arbejdsdag
på 8 timer.

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-03-07 14:12

> [...]
> Jeg har købt mig en 6230i, men er dæleme skuffet over batteritiden. Med
> normalt brug holder den 1 dag, hvor min gode gamle 6021`er holdt 2-2,5

Min Nokia 6230i holder lige så længe på strømmen som din gamle 6021.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 27-03-07 22:37

Snuden wrote:
> Jeg har købt mig en 6230i, men er dæleme skuffet over batteritiden.
> Med normalt brug holder den 1 dag, hvor min gode gamle 6021`er holdt
> 2-2,5 dage...

Hvis den er ny, så klag over den.
Min kunne holde knap en uge da batteriet var nyt, og det skulle være det
normale for den model.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-07 05:40

> Jeg har købt mig en 6230i, men er dæleme skuffet over batteritiden. Med
> normalt brug holder den 1 dag, hvor min gode gamle 6021`er holdt 2-2,5
> dage...

Hvor mange gange har du ladet den op ?

Det er almindelig kendt at telefonen lige skal lige skal lades op 10 - 20
gange inden batteriet fungerer optimalt.

Desuden afhænger det som andre også siger, hvad du bruger den til. Nogle
tror at konstant Bluetooth og Mp3 i 4-5 timer om dagen er medregnet, når
producenten oplyser batteritid.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Snuden

Dato : 28-03-07 15:32

"Rysz (8900)" <janrysz(snabela)webspeed(dot)dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Desuden afhænger det som andre også siger, hvad du bruger den til. Nogle
> tror at konstant Bluetooth og Mp3 i 4-5 timer om dagen er medregnet, når

Jeg bruger IKKE bluetooth, radio, mp3, kamera og alt andet gejl. Jeg HAR
aktiveret strømsparer og jeg færdes en del i byen hvor tdc både har 1800 og
900 net. Men måske skal jeg op og aflade batteriet nogle gange før det får
fuld effekt?

Snuden

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 28-03-07 16:05

Det vil hjælpe en del på det dårlige batteri !