Gratis samtale mellem 3 telefoner
Fra : Finn

Dato : 25-03-07 20:59

Hej

Vi er 3 gutter der er i gang med at etablere et lille firma. Vi kommer
til at skulle snakke meget i telefon sammen og skal i den forbindelse
finde den billigste løsning.
Kender nogen her Tele2's Fri Tale og om det er værd at gå efter eller er
der alternativer? (ialt går der nok ca. 2 timer om dagen mellem os 3
internt og ca 1-2 time eksternt for en person)

Mvh
Finn

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-03-07 01:01

Finn skrev den 25-03-2007 21:59:
> [...]
> der alternativer? (ialt går der nok ca. 2 timer om dagen mellem os 3
> internt og ca 1-2 time eksternt for en person)

har du set begrænsningerne?

----------
3. Tjenester med Fri Tale
3.1 Kunder med tillægstjenesten Fri Tale får mod en månedlig fast
betaling adgang til at ringe for 0 kr. pr. minut til alle mobilkunder
hos Tele2.
Den inkluderede taletid må kun bruges til almindeligt forbrug fra person
til person i Danmark.
Opkald foretaget i udlandet indgår ikke som frit forbrug og afregnes
efter almindelige priser for brug af mobiltjenesten i udlandet.
Hvis Kunden ringer mere end én time ad gangen eller mere end 3 timer
hverdage kl. 8-16 er Tele2 berettiget til at afregne almindelig
samtalepris for forbrug herudover. Kunden betaler opkaldsafgift efter
den til enhver tid gældende prisliste, som kan findes på www.tele2.dk.

3.3 Tele2 kan til enhver tid indføre øvrige begrænsninger vedrørende
hvilke tidspunkter og i hvor lang tid ad gangen kunden kan benytte Fri
Tale uden forbrugsafregning. Begrænsninger vil fremgå af den til enhver
tid gældende prisliste, som kan findes på www.tele2.dk.

-------------
fra tele2's vilkår

Ellers er det den billigste "ring til andre af selskabets
kunder"-ordning jeg har set.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Finn

Dato : 26-03-07 17:28

Carsten Riis wrote:
> har du set begrænsningerne?

Øhee nej det må jeg indrømme. Jeg tror så ikke det er noget problem men
jeg syntes det er lidt "alternativt" formuleret. Hvad med jeg bruger 2
timer i dagtimer og 2 timer om aftenen? Nå det må jeg jo finde ud af.

Mvh
Finn

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 26-03-07 21:17

> Hvad med jeg bruger 2
> timer i dagtimer og 2 timer om aftenen?

Ja det er jo stadig indenfor rammerne...

--
Michael

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 26-03-07 15:21

"Finn" <post@min.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at skulle snakke meget i telefon sammen og skal i den forbindelse finde

Skype eller lign.?

Vh, Lars.

Fra : Finn

Dato : 26-03-07 17:31

Lars Bonnesen wrote:
> Skype eller lign.?

Ja men det er ikke altid der er adgang til internettet (når der køres i
bil og når det er ved kunder - nej det er ikke meningen at hele dagen
går med mobiltelefoni

Mvh
Finn

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 26-03-07 18:06

Hejsa

> [...]
>der alternativer? (ialt går der nok ca. 2 timer om dagen mellem os 3
>internt og ca 1-2 time eksternt for en person)

Hvad med selskabet 3

De har en paker der hedder "0 på 3" (nul på 3), hvilket vil side at
man kan tale begrænset i på til 60 min af gangen til alle 3 telefoner
i DK.

Pakken koster 69,-/md pr stk.

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Fra : Kenneth K

Dato : 26-03-07 20:28

> [...]
>
> De har en paker der hedder "0 på 3" (nul på 3), hvilket vil side at
> man kan tale begrænset i på til 60 min af gangen til alle 3 telefoner

Ja, skulle jeg også til at sige - 3 personer, så er det 3

Det kræver dog at man er i 3`s net når man fortager opkaldet (men de dækker
efterhånder også 88%), den som modtager opkaldet kan være i sverige, italien
eller hongkong uden det koster noget

Masser af fordele...

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 27-03-07 07:17

> [...]
> der alternativer? (ialt går der nok ca. 2 timer om dagen mellem os 3
> internt og ca 1-2 time eksternt for en person)

Hvad med en mobil firma løsning, hvor der er gratis intern snak?

Carsten H.

Jeg arbejder i tele/mobilbranchen, mine udtalelser er fra et privat
synspunkt, med en viden om hvad der sker inden for branchen, rent
professionelt, så jeg udtaler mig ikke på vegne af mit professionelle
tilhørsforhold.
Men jeg formidler gerne en kontakt, såfremt man ønsker at få et tilbud eller
gøre en handel.

Fra : Finn

Dato : 27-03-07 19:21

Carsten (H) wrote:
> Hvad med en mobil firma løsning, hvor der er gratis intern snak?

Ja hvad tænkes der på af abonnement?

Mvh
Finn

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 10-04-07 08:38

> [...]
> der alternativer? (ialt går der nok ca. 2 timer om dagen mellem os 3
> internt og ca 1-2 time eksternt for en person)

Sonofon tilbyder fri intern tale mellem firmaets telefoner for en ekstrapris
på ca. 10 kroner om måneden. Det normale abonnement koster ca. 30 kr. - så i
alt omkring 40 kroner om måneden per telefon. Ring til deres kundeservice og
bed om at tale med en sælger.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark