Overfør SMS fra mobil til PC
Fra : Carsten \(H\)

Dato : 20-03-07 12:59

Jeg har nogen SMSer på min K800i, som jeg godt vil gemme over på min PC, med
henblik på at skrive dem ud, SonyEricsson's eget program PC Suite
understøtter ikke den slag, er der nogen der kan anbefale et godt gratis
software, der kan dette?

Carsten

Fra : Kenned

Dato : 20-03-07 16:35

Carsten (H) wrote:
> [...]
> PC, med henblik på at skrive dem ud, SonyEricsson's eget program PC
> Suite understøtter ikke den slag, er der nogen der kan anbefale et

FMA Float...

http://fma.sourceforge.net/

Kenned
Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.

Fra : Janus

Dato : 20-03-07 20:15

Klip

Ja MyPhoneExplorer (http://www.fjsoft.at/). Siden vises på tysk, men ved et
tryk på det engelske flag i venstre side, vises siden på engelsk.
Selve programmet er også på dansk og virker rigtig godt til SMS og det kan
bl.a. det du efterspørger, herunder f.eks. ligge alle dine sms'er fra
indbakken i en tekstfil.
Jeg har en SE W810i og programmet virker fint hermed
Mvh Janus

Fra : Jesper Hansen

Dato : 20-03-07 21:19

"Carsten (H)" <no@mail.thanks> skrev i en meddelelse
> [...]
> med henblik på at skrive dem ud, SonyEricsson's eget program PC Suite
> understøtter ikke den slag, er der nogen der kan anbefale et godt gratis

Altså https://zyb.com/ vil klare det, men er som, sådanne ikke gratis, da
det jo koster data trafik.

Men venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : KE Kofod

Dato : 20-03-07 22:10

Carsten (H) skrev:
> [...]
> henblik på at skrive dem ud, SonyEricsson's eget program PC Suite
> understøtter ikke den slag, er der nogen der kan anbefale et godt gratis

Du kan jo også copy og så indsætte den i en E-mail til din computer,
da det jo er tekst er den jo ikke så dyr at sende !.
Mvh.
KE Kofod.