Simlåst til Sonofon - bruges med CBB?
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 19-03-07 11:17

Hej

Hvis en mobil er simlåst til Sonofon, kan den så bruges med et CBB
simkort, da CBB bruger Sonofons net ?

mvh
Michael Kristensen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-03-07 11:19

Du kan jo prøve at sætte kortet i, og se hvad der sker....

Skriver den simlåst, så skal den lukkes op først, hvis den ikke skriver og
den starter op, så er der ingen problemer.

Hvad er det for en mobil du har ?

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 19-03-07 12:06

"Anders (6400)" <spamfighter@ernogetlort.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan jo prøve at sætte kortet i, og se hvad der sker....
>
> Skriver den simlåst, så skal den lukkes op først, hvis den ikke skriver og
> den starter op, så er der ingen problemer.

Fuck du er bare til STOR HJÆLP!

Tænk hvis jeg gav mine kunder sådan svar, hvis det virker så virker det,
hvis det ikke virker, så virker det ikke.

Carsten H.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-03-07 12:06

Her er forskellen bare, at herinde er vi privat, og ikke kommerciel som dig
!

Såhhh...

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 19-03-07 12:13

> Her er forskellen bare, at herinde er vi privat, og ikke kommerciel som
> dig !
>
> Såhhh...

Jeg er privat, kan ikke gøre for at min interesse tilfældigvis også er mit
job, et heldigt sammentræf og jeg er her i min fritid i privat interesse.

Såhhh...........

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 19-03-07 12:03

<mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hej

Hvis en mobil er simlåst til Sonofon, kan den så bruges med et CBB
simkort, da CBB bruger Sonofons net ?

Nej det kan du ikke.
Det er ikke net den bliver låst til, men udbyder.

Carsten H.

Jeg arbejder i tele/mobilbranchen, mine udtalelser er fra et privat
synspunkt, med en viden om hvad der sker inden for branchen, rent
professionelt, så jeg udtaler mig ikke på vegne af mit professionelle
tilhørsforhold.
Men jeg formidler gerne en kontakt, såfremt man ønsker at få et tilbud eller
gøre en handel.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-03-07 12:05

Din signatur er for lang, den må højest være 5 linier, din er 8 linier !

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 19-03-07 12:10

> Din signatur er for lang, den må højest være 5 linier, din er 8 linier !

Og din citat teknik er forkert!
Du skal skrive UNDER det du svare.

Hvis du retter din, så retter jeg min.

Fra : John

Dato : 19-03-07 18:17

Anders (6400) skrev:
> Din signatur er for lang, den må højest være 5 linier, din er 8 linier !

Du aner som sædvanlig ikke hvad du taler om :(

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-03-07 18:37

Jo i dette tilfælde gør jeg, men det gør du ikke !

Fra : John

Dato : 19-03-07 20:15

Anders (6400) skrev:
> Jo i dette tilfælde gør jeg, men det gør du ikke !

Jo. Tjek selv www.usenet.dk

Jeg gi'r en bajer hvis du selv magter at finde svaret - ellers drikker
jeg den selv...

Skål

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-03-07 20:46

Se lige her John, det tog mig 5 sek.

http://usenet.dk/netikette/signatur.html

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 19-03-07 20:51

Anders (6400) kom med denne ide:
> Se lige her John, det tog mig 5 sek.

Da ikke også at læse det ?
En signatur indledes af "-- "

--

Awul Dasfilshabeda

Fra : John

Dato : 19-03-07 21:01

Anders (6400) skrev:
> Se lige her John, det tog mig 5 sek.
>
> http://usenet.dk/netikette/signatur.html

Du dumpede...

Hint: "Maksimalt 4 linjer".

Fra : Kenned

Dato : 19-03-07 22:53

Anders (6400) wrote:
> Se lige her John, det tog mig 5 sek.
>
> http://usenet.dk/netikette/signatur.html

Kender du betydningen af "retningslinje", Anders?

Kenned

> "John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 19-03-07 12:08

[...]

Vil lige tilføje, hvis din telefon IKKE indholder nogen for for branding,
altså Sonofon logo i menu, opstart osv. så er din telefon sikkert ikke SIM
låst og det sker at der kommer telefoner over disken der ikke er det.

Carsten H.

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 19-03-07 12:55

> Vil lige tilføje, hvis din telefon IKKE indholder nogen for for branding,
> altså Sonofon logo i menu, opstart osv. så er din telefon sikkert ikke SIM
> låst og det sker at der kommer telefoner over disken der ikke er det.

Mobilen er ikke købt endnu, så det ved jeg ikke. Det er en Nokia 5300
jeg er intereseret i.

Den billigste unlock jeg har kunne finde er 300 kr.

Kan selvfølgelig bestille den over nettet og returnere den, hvis mit
CBB sim kort ikke duer.

mvh
Michael Kristensen

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 19-03-07 17:06

> [...]
>
>Den billigste unlock jeg har kunne finde er 300 kr.
>
>Kan selvfølgelig bestille den over nettet og returnere den, hvis mit

Alle Nokia 5300 er SIM låst fra Sonofon.
Med mindre du køber den UDEN Abo.

Men det kan ikke betale sig, heller ikke at bruge sit CBB, hvis man køber
den med abo.

Carsten

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-03-07 17:09

Har fundet en til 200,- www.imds.dk

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 19-03-07 19:21

Den 20-03-2007, skrev Anders (6400):
> Har fundet en til 200,- www.imds.dk

Tjekker du de link´s du sender ? lol

--

Awul Dasfilshabeda

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-03-07 19:50

Der var sørme indsneget sig en tyrkfejl i linket....
Det rigtige link skulle have været www.idms.dk

Sorry !

Fra : Sven Lundbech

Dato : 21-03-07 19:47

Hej,

- muligvis... jeg har lige skiftet til CBB i fruens 3310, der har kørt
Sonofon i årevis, og det gik fint.

Dog skriver den et kort øjeblik stadig 'Sonofon' i displayet under opstart,
før den kommer på bedre tanker og skriver 'CBB'.

Telefonen er tydeligvis 'kun' låst til Sonofons net. For en sikkerheds skyld
hentede jeg oplåsekoden på Sonofons hjemmeside, men jeg fik ikke brug for
den.

Hilsen Sven