Arild Karlsen: "Jeg er en jævla jøde"
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 27-03-07 22:15

>Jeg hater egentlig kryssposting!

Dette synspunktet bør andre grupper også motta. Mange av dem som hater
kryssposting har stort sett ikke noe annet å skrive om på news.

Arve Kirkevik er blitt anmeldt til abuse en rekke ganger på grunn av
kryssposting. Nettnaziene klarte å stenge han ute fra news i noen
minutter på grunn av dette.

Senere prøvde nettnaziene å anmelde meg til abuse, men det nyttet
ikke. Dermed ble de helt krakilske og klaget på meg til alle som de
mente hadde innflytelse over meg. Til slutt havnet de hos
Oslo-politiet. Nettnaziene har prestert å få Oslo-politiet med seg på
å få stoppet mine krysspostinger! Oslo-politiet stormet inn i huset
mitt for å beslaglegge min datamaskin som om det var jødisk eiendom
under et norskt naziregime. (Oslo-politiet beslagla ikke bare jødisk
eiendom under siste verdenskrig. Oslo-politiet sørget også for at
jøder ble sendt til Tyskland og Polen hvor de ble gasset ihjel i egne
utryddelsesleire.)

Lurte du på hva de ivrigste nettnaziene heter? De heter Gordon
Spangelid, Morten Vinje og Jardar Eggesbø Abrahamsen. Deres mål er å
suge penger ut av meg og få meg straffet så hardt som mulig. Mine mål
er å få den ene til å shvnøvle litt mindre, få den andre til å bli
litt mindre våpenfiksert og få Jardar Eggesbø Abrahamsen til å bli
litt mindre dødsopptatt.

Selv om jeg er jøde så forsvarer jeg ikke Israels nazipolitikk! Jeg
forsvarer derimot jøders rett til å ytre seg på news! Jeg forsvarer
ytringsfriheten på samtlige newspubber!

--
Arild Karlsen
http://home.no.net/gladmann/index.htm

--
Trond Halvorsen

Fra : Louis Cyphre

Dato : 27-03-07 22:59

Trond Halvorsen wrote:

> [...]
> kryssposting har stort sett ikke noe annet å skrive om på news.
>
> Arve Kirkevik er blitt anmeldt til abuse en rekke ganger på grunn av

Kanskje noen burde anmelde Halvorsen for antisemittisme?

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-03-07 00:04

On Tue, 27 Mar 2007 23:58:34 +0200, Louis Cyphre
<wiggum10@hotmail.com> wrote:

>Kanskje noen burde anmelde Halvorsen for antisemittisme?

Du er så kjedelig om dagen... Har jo egentlig aldri vært noe
interessant fra deg da, men du er ekstra teit om dagen.

--
Trond Halvorsen

Fra : Knut Schrøder

Dato : 28-03-07 00:25

In news:130j4s877klv94d@corp.supernews.com,
Louis Cyphre <wiggum10@hotmail.com> typed:

> Kanskje noen burde anmelde Halvorsen for antisemittisme?

Det blir nok vanskelig. Antisemittisme er en foraktelig ting, men mange
jøder, samt Israels ambassade i Norge f.eks., har ødelagt ordet ved å
blande sammen antisemittisme med antisionisme. (Sionisme er også er er
foraktelig ting). Den samme sammenblandingen har Wiesenthal-senteret
samt Israels regjering gjort.

De har derved ødelagt for sin egen sak!

--
Knut

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 28-03-07 00:50

Etter en stund uttalte Knut Schrøder følgende:

>Antisemittisme er en foraktelig ting,

Det er nok politisk korrekt å mene det, ja. Og er det noe du vil være,
Schrøder - så er det vel å være politisk korrekt.
--
Medlem av AMS, EMS, RMF, NSRN, ERMS
Be din siste bønn og bli et bedre menneske.

Fra : Knut Schrøder

Dato : 28-03-07 12:34

In news:v9bj03t1eb5jj9lqgq4ug8fv77k8gf0pfr@4ax.com,
Hans Petter Nenseth <hp@scheen.no> typed:
> Etter en stund uttalte Knut Schrøder følgende:

> Det er nok politisk korrekt å mene det, ja. Og er det noe du vil være,
> Schrøder - så er det vel å være politisk korrekt.

Er det fordi du ikke greier å lese flere setninger i sammenheng, og
dermed ikke forsto at denne setningen var en del av et hele, at du selv
stort sett holder deg til å svare med ensetnings svar helt ute av
kontekst?

--
Knut

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 28-03-07 12:42

> [...]

>dermed ikke forsto at denne setningen var en del av et hele, at du selv
>stort sett holder deg til å svare med ensetnings svar helt ute av

Betyr dette at du mener antisemittisme kun er foraktelig under visse
forutsetninger, siden du mener setningen jeg siterte ikke klarer seg
på egenhånd?

Fra : Knut Schrøder

Dato : 28-03-07 13:11

In news:50lk0391ljlar33mhthom5i5r7nj1k7ctt@4ax.com,
> [...]
>

> Betyr dette at du mener antisemittisme kun er foraktelig under visse
> forutsetninger, siden du mener setningen jeg siterte ikke klarer seg

Nei.
Ta deg en kopp kaffe. (Det klarner hjernen).
Les så *hele* innlegget mitt en gang til, denne gang sammenhengende.

--
Knut

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 28-03-07 13:36

Etter en stund uttalte Knut Schrøder følgende:

>Nei.

Hva var så problemet?

>Ta deg en kopp kaffe. (Det klarner hjernen).

Det er en myte.

>Les så *hele* innlegget mitt en gang til, denne gang sammenhengende.

Ikke gjør deg viktigere enn du er.

Fra : Jarle_P

Dato : 28-03-07 16:35

Hans Petter Nenseth skrev:
> Etter en stund uttalte Knut Schrøder følgende:

> Hva var så problemet?

> Det er en myte.

> Ikke gjør deg viktigere enn du er.

Hvorfor er det så forferdelig vanskelig for deg å gjøre som mannen ber
deg om? Er du premenstruell?

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 28-03-07 22:41

Etter en stund uttalte Jarle_P følgende:

>Hvorfor er det så forferdelig vanskelig for deg å gjøre som mannen ber
>deg om?

Mannen? Hehehe...

Kan du begrunne hvorfor du tror jeg ikke allerede har lest hele
innlegget hans i sammenheng?

>Er du premenstruell?

Hvordan slår dette ut på hannkjønn?

Fra : Jarle_P

Dato : 29-03-07 16:57

Hans Petter Nenseth skrev:
> Etter en stund uttalte Jarle_P følgende:

> Mannen? Hehehe...
>
> Kan du begrunne hvorfor du tror jeg ikke allerede har lest hele
> innlegget hans i sammenheng?

> Hvordan slår dette ut på hannkjønn?

Hannkjønn? Hehehe...

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 29-03-07 22:45

Etter en stund uttalte Jarle_P følgende:

>Hannkjønn? Hehehe...

Nå må du ikke dømme andre ut fra deg selv, da...

Fra : Jarle_P

Dato : 30-03-07 10:00

Hans Petter Nenseth skrev:
> Etter en stund uttalte Jarle_P følgende:

> Nå må du ikke dømme andre ut fra deg selv, da...

Føler du det slik at jeg dømmer deg?

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 30-03-07 11:13

Etter en stund uttalte Jarle_P følgende:

>Føler du det slik at jeg dømmer deg?

På ingen måte, du har ingen slik makt, kraft, troverdighet eller
myndighet. Men mitt inntrykk er at du prøver.

Fra : Jarle_P

Dato : 30-03-07 16:41

Hans Petter Nenseth skrev:
> Etter en stund uttalte Jarle_P følgende:

> På ingen måte, du har ingen slik makt, kraft, troverdighet eller
> myndighet. Men mitt inntrykk er at du prøver.

Tja, du skriver da vitterlig at jeg dømmer deg. Tror kanskje du innerst
inne er litt fasinert av meg?

Fra : Knut Schrøder

Dato : 30-03-07 18:02

In news:574pcsF2bfgs7U1@mid.individual.net,
Jarle_P <nospam@nospam.no> typed:

> Tja, du skriver da vitterlig at jeg dømmer deg. Tror kanskje du
> innerst inne er litt fascinert av meg?

Men innerst inne vet han nok også at han er *alt* for gammel for deg
Stakkars, stakkars Hans Petter, som ble født 'for tidlig'

--
Knut

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 30-03-07 17:28

Etter en stund uttalte Knut Schrøder følgende:

>Stakkars, stakkars Hans Petter, som ble født 'for tidlig'

Faktisk er jeg født for sent, jeg skulle gjerne vært 15 i '62.

Om jeg ville vært ung i dag? Mnei.

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 30-03-07 17:27

Etter en stund uttalte Jarle_P følgende:

>Tja, du skriver da vitterlig at jeg dømmer deg. Tror kanskje du innerst
>inne er litt fasinert av meg?

Ja, på samme måte som av ET.

Fra : Jarle_P

Dato : 31-03-07 10:53

Hans Petter Nenseth skrev:
> Etter en stund uttalte Jarle_P følgende:

> Ja, på samme måte som av ET.

Lar du deg fasinere av en plastdukke i en film? Enn Titten Tei? Merkelig
fetisj...

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 31-03-07 11:10

Etter en stund uttalte Jarle_P følgende:

>Lar du deg fasinere av en plastdukke i en film? Enn Titten Tei? Merkelig
>fetisj...

Hvorfor så merkelig? Jeg vet om et par andre med samme fetisj

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 31-03-07 11:23

Etter en stund uttalte Hans Petter Nenseth følgende:

>Hvorfor så merkelig? Jeg vet om et par andre med samme fetisj

Nei, jeg gjør ikke det, det er ikke noen fetisj for min del heller,
oppfattet nok det ordet litt feil. Kun fascinerende.

Fra : Knut Schrøder

Dato : 28-03-07 18:54

> [...]
>
> Det er nok politisk korrekt å mene det, ja. Og er det noe du vil være,
> Schrøder - så er det vel å være politisk korrekt.

Kan du i samme 'slengen' forklare meg hva som er politisk korrekt ved å
kritisere Wiesenthal-senteret for rasisme?

--
Knut

Fra : Knut Schrøder

Dato : 28-03-07 20:04

In news:2O-dnXIRdIUqNpfbRVnzvQ@telenor.com,
Knut Schrøder <knut.schroder@gmail.com> typed:
> In news:v9bj03t1eb5jj9lqgq4ug8fv77k8gf0pfr@4ax.com,
> Hans Petter Nenseth <hp@scheen.no> typed:

> Kan du i samme 'slengen' forklare meg hva som er politisk korrekt ved
> å kritisere Wiesenthal-senteret for rasisme

Ikke noe svar er også et svar, Hans Petter!
Du greide altså ikke denne 'nøtta'?
--
Knut

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 28-03-07 22:44

Etter en stund uttalte Knut Schrøder følgende:

>Ikke noe svar er også et svar, Hans Petter!
>Du greide altså ikke denne 'nøtta'?

Jeg har gyldig grunn til ikke å ha svart, jeg har vært på jobb.

Jeg kan ikke se at du har kritisert Wieselthal-senteret for rasisme.

Fra : Knut Schrøder

Dato : 29-03-07 09:54

In news:08ol03534fcvkmusavquql0lbacsmklktb@4ax.com,
Hans Petter Nenseth <hp@scheen.no> typed:
> Etter en stund uttalte Knut Schrøder følgende:

> Jeg kan ikke se at du har kritisert Wieselthal-senteret for rasisme.

Du greide den altså ikke.
Ikke uventet det, nei.

--
Knut

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 29-03-07 11:01

Etter en stund uttalte Knut Schrøder følgende:

>In news:08ol03534fcvkmusavquql0lbacsmklktb@4ax.com,
>Hans Petter Nenseth <hp@scheen.no> typed:

>Du greide den altså ikke.
>Ikke uventet det, nei.

Nice try.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-03-07 01:11

On Wed, 28 Mar 2007 01:24:55 +0200, "Knut Schrøder"
<knut.schroder@gmail.com> wrote:

>Det blir nok vanskelig. Antisemittisme er en foraktelig ting,

Det er bare et banneord jødene bruker når noen f.eks nevner at eieren
av World Trace Center er en jøde. Også hvis jeg sier at ikke tror på
løgnhistoriene til jødene så er jeg ifølge dem en anti-Semitt eller en
jødehater. Det er bare noe de bruker for å skjule løgnene sine.

--
Trond Halvorsen

Fra : Terje A. Bergesen

Dato : 28-03-07 01:34

Knut Schrøder wrote:

> Antisemittisme er en foraktelig ting,

Her er vi nok enige.

> (Sionisme er også er er foraktelig ting).

Denne forstår jeg ikke dog. Hva er det som er så foraktelig ved
Zionisme? Zionisme er en politisk bevegelse som arbeider for en jødisk
nasjonalstat i det som i dag er Israel. Hvordan er Zionismen dramatisk
forskjellig fra den politiske ide som drev Bjørnstjerne Bjørnson til å
skrive "Ja vi elsker"?

--
Terje

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-03-07 01:37

tOn Tue, 27 Mar 2007 17:33:55 -0700, "Terje A. Bergesen"
<terjeb@yahoo.com> wrote:

>Denne forstår jeg ikke dog. Hva er det som er så foraktelig ved
>Zionisme?

http://www.youtube.com/watch?v=ANVdb1YWL7w

Det som er foraktelig med deg er at du er en krigselskende og
Bushelskende jøde som sprer løgner bevisst. Du er syk i hodet ditt.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-03-07 02:53

>Det blir nok vanskelig. Antisemittisme er en foraktelig ting,

Arabere er opprinnelig semitter. Jeg ser masse løgn og hat propaganda
om muslimer på forskjellige fora. Massevis. Men med en gang jeg legger
ut noen fakta om hvilke lederplasser forskjellige jøder har, så blir
jeg lett kastet ut. Kommer an på forumet er styrt av løgnere eller
ikke. Jødene avslører seg ganske raskt når noen fakta de ønsker skal
skjules blir lagt fram.

Endel av de litt skrullete ting som har skjedd i samfunnet opp
igjennom årene kan tilskrives på jøder.

Hasjlektor up my ass. Du er nok en falsk liten røver du også.

Du er opptatt av at Antisemettisme er foraktelig, men synes ikke det
er bekymringsverdi at Jøden Wolfowitz sa at vi trengte en katastrofe
og at Silversteinjøden sørget for denne katastrofen ved å eksplodere
byggene sine med amerikanere på innsiden. Det var mange jøder som
jobbet i WTC'ene også, men de møtte ikke opp på jobben den dagen. At
denne syke jøden er sjef for Criminals Incorporated Agency og The
White House Theatre bekymrer deg ikke særlig. Du er mest opptatt av at
antisemittisme er fæle greier. Du har tydeligvis ikke fått med deg det
viktige i denne sammenhengen. Du later som iallefall. At jødeidioten
som sa vi trengte en katastrofe er president for The World Bank er vel
noe du fryder deg over.

NASA holder øye med 127 asteroider som kan treffe Jorden.
Romfartsorganisasjonen anslår at 20.000 potensielt farlige asteroider
ennå ikke er oppdaget.

Et forslag skal gå ut på å bruke gravitasjon til å endre asteroidenes
baner.

Vil ha klarhet i hvem som skal betale for de tiltakene som må
iverksettes dersom man skal beskytte Jorden mot dødelige
asteroidenedslag.
http://www.aftenposten.no/viten/article1648705.ece

11. september:
One of the noteworthy news events at the Cleveland airport is that 78
passengers were taken to the NASA Glenn Research Center, which had
been evacuated, where they were interviewed by FBI agents. Why were
the passengers taken to the NASA facility and why were FBI agents
waiting for them there?

The NASA administrator at the time was Daniel Saul Goldin, the
longest-serving administrator in NASA history, who is also a Zionist
with close ties to Israel. Goldin's career began at the same NASA
facility at Cleveland's airport.

Three weeks before 9-11, the Israeli cabinet discussed Goldin's recent
visit to Israel during which he met with senior Israeli officials to
discuss "the special relationship and cooperation between Israel and
the United States in the field of space research." During his visit,
Goldin promised NASA cooperation in fields that will promote Israeli
industries and educational projects.

Goldin resigned from NASA two months after 9-11.
http://www.iamthewitness.com/Bollyn-TheHollywoodFantasyofFlight93.html
"We will engage terrestrial targets someday -- ships, airplanes, land
targets -- from space. ... We're going to fight in space. We're going
to fight from space and we're going to fight into space." -- General
Joseph Ashy, Commander-in-Chief of the U.S. Space Command, 1996

"With regard to space dominance, we have it, we like it, and we're
going to keep it." -- Keith R. Hall, Assistant Secretary of the Air
Force for Space and Director of the National Reconnaissance Office,
1997

Full Spectrum Dominance
Control of Space is the ability to assure access to space, freedom of
operations within the space medium, and an ability to deny others the
use of space, if required." -- "United States Space Command: Vision
for 2020", 1997
http://www.zmag.org/content/showarticle.cfm?SectionID=15&ItemID=12056

10. september 2001 rapporterte Rumsfeld at trillioner av dollar hadde
forsvunnet. Det har vist seg at disse forsvant til Israel. Det var jo
ikke akkurat overraskende.

Ariel Sharon: "We the Jewish people control America."

"The Israelis control the policy in the congress and the senate."

-- Senator Fullbright, Chair of Senate Foreign Relations Committee:
10/07/1973 on CBS' "Face the Nation".

"I am aware how almost impossible it is in this country to carry out a
foreign policy [in the Middle East] not approved by the Jews.....
terrific control the Jews have over the news media and the barrage the
Jews have built up on congressmen .... I am very much concerned over
the fact that the Jewish influence here is completely dominating the
scene and making it almost impossible to get congress to do anything
they don't approve of. The Israeli embassy is practically dictating to
the congress through influential Jewish people in the country"
http://www.mediamonitors.net/khodr49.html

--
Trond Halvorsen

Fra : Zigge Zackrisson

Dato : 28-03-07 00:27

"Trond Halvorsen" <trond-h@chello.no> wrote in message news:o72j039fejtp16amunnrlr676t8sm7t8nj@4ax.com...

> [...]
>
> Selv om jeg er jøde så forsvarer jeg ikke Israels nazipolitikk! Jeg
> forsvarer derimot jøders rett til å ytre seg på news! Jeg forsvarer

Du har lyckats med att skriva "nazi" 6 gånger, vet du inte att en
insändares trovärdighet är omvänt proportionell mot det antal
gånger som ordet "nazi" används?

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-03-07 01:21

On Tue, 27 Mar 2007 23:27:06 GMT, "Zigge Zackrisson" <z.z.@zz.com>
wrote:

>Du har lyckats med att skriva "nazi" 6 gånger, vet du inte att en
>insändares trovärdighet är omvänt proportionell mot det antal
>gånger som ordet "nazi" används?

Dette var noe den skrullete Karlsen jøden skrev i 2003, så du sier det
til feil person. Mannen er stort sett en skrulling som er ute etter å
lage bråk og oppstyr overalt. Innimellom skifter han personlighet og
blir en saklig behaviorist.

Når han startet på usenet hadde han en god del saklige innlegg, men
han ble mer og mer skrullete. Det er en del av opplegget til jødene.
Det er ofte jøder blander Skinnervitenskap med vås.

Darwin og Skinner kan forklare utvikling og adferd uten å ty til guder
og andre spøkelser. De religiøse lederne på Darwins tid kritiserte
boken hans nedenom og hjem, så den ble undertrykket. Det samme holder
forskjellige jøder på med når det gjelder Skinner.

Professor Steven E. Jones har jobbet som professor på BYU skolen i
mange år og han har bygget seg opp til den posisjonen. Under hele
tiden har han hatt en skjult agenda. Disse jødene utgir seg for å være
noe annet enn de er.

The Scholars for 9/11 Truth appeared to be a group of intelligent
professors when it first appeared. But in less than one year they have
degraded into an obnoxious group that fights over whether nuclear
bombs or Space Weapons brought down the towers.

Dr Bill Deagle, promoted by Alex Jones, Jeff Rense and other
"truthseekers" mixes truth with lies. He provides some intelligent
information but also deceptive information about crop circles and NASA
having an entire city on the moon. He's mixing truth with lies to give
conspiracy theories a "bad image". Crop circles are Jew propaganda.
http://www.youtube.com/watch?v=FxwkQqUU_aM

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-03-07 01:26

wrote:

>Du har lyckats med att skriva "nazi" 6 gånger, vet du inte att en
>insändares trovärdighet är omvänt proportionell mot det antal
>gånger som ordet "nazi" används?

Hvis du har lagt merke til de syke morderiske tankene Bergesen har og
hans åpenbare kjærlighet overnfor atombomber, så har du et perfekt
eksempel på en skrullete jøde der. De føler at verden er overbefolket
av ikke-jøder. De er verdens sykeste mennesker.

--
Trond Halvorsen

Fra : Rolf Martens

Dato : 28-03-07 06:58

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 28-03-07 08:34

On Wed, 28 Mar 2007 05:58:15 GMT, Rolf Martens
<rolf.martens@comhem.se> wrote:

>Ja, detta är ju riktigt. Du förtjänar stöd på båda punkterna
>det som du förespråkar.
>
>yttrandefriheten här förblir en viktig sak. Och att du, som
>betraktar dig som jude, med rätta angriper "Israels" politik,
>är också bra ur den synpunkten att några försöker skylla
>den statsbildningens förbrytelser på judarna i allmänhet
>och därmed vill från "frikänna" de i verkligheten ansvariga,
>de styrande i de "rika" länderna idag.

Det var Karlsen som sa dette, men jødene som kritiserer Israel bare
later som. Det å late som og å være falsk er en jødegreie. De klarer
ikke annet enn å være falske. Religøse folk er ofte rare, men jøder er
verdens avskum.

--
Trond Halvorsen

Fra : Rolf Martens

Dato : 28-03-07 09:44

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 29-03-07 17:45

On Wed, 28 Mar 2007 08:43:48 GMT, Rolf Martens
<rolf.martens@comhem.se> wrote:

>Nå, då är det Karlsen som jag stöder. Och dig, Trond, som jag
>föreslår att tänka över sakerna och inte instämma i den där
>ärkereaktionära och folkfientliga propagandasmörjan, från
>nassegrisar och deras kompisar - som bl.a. höll Norge
>ockuperat på den tiden som t.ex. jag föddes där. De var inte
>ett dug populära där, kan jag berätta för dig Hade du försökt
>med sådana svinaktigheter på den tiden så hade du nog fått se
>på den så kallade f-n. Vilket du kan komma att göra idag också.

Jeg vet ikke om det er den svenske akksenten din som får det til å se
ut som du babler eller om du faktisk babler. Men det så ikke ut som
det var noen form for informasjon eller argumenter i ordhaugen din.

The Zionist Jew Paul Wolfowitz, who became President of The World Bank
Group on March 31, 2005, stated in September 2000 that USA needed a
catastrophic and catalyzing event. Any man who says we need a
catastrophy is fucked up in his head.

One year later, the Zionist Jew Larry Silverstein blew up his World
Trade Centers with americans in them and told Bush to blame the Arabs.
Then he collected the insurance money.

9/11 was a Jew Job!

According to Jewish myth, the King of Jews will bring all Gentile
nations, cultures and religions to ruins through world wars. The King
of Jews, whom the Jews call "Messiah", will then rule the world from
Jerusalem.
http://blog.myspace.com/trondh

--
Trond Halvorsen

Fra : Mikael O. Bonnier

Dato : 29-03-07 20:20

Trond Halvorsen skrev:

> [...]
> nations, cultures and religions to ruins through world wars. The King
> of Jews, whom the Jews call "Messiah", will then rule the world from

Det finns alltså fortfarande antisemiter?

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 29-03-07 20:47

On Thu, 29 Mar 2007 21:20:29 +0200, "Mikael O. Bonnier"
<mikaelb@df.lth.se> wrote:

>Det finns alltså fortfarande antisemiter?

Uff, den var slapp. Har du ikke noe sterkere på lager? F.eks
"Jødehater!", bare sånn for å få folk til å skvette litt?

Arabere er opprinnelige semitter.

Jøder er løgnaktige falske mordere. De gleder seg til en stor 3.
verdenskrig. De er alvorlig syke i hodene sine og trenger å få seg
litt sex. Bergesen, Lavik, Naggum, FlipFlop, Henriksen og Lund er noen
av eksemplene som viser hvor alvorlig denne sykdommen er.

--
Trond Halvorsen

Fra : Chrisjoy

Dato : 28-03-07 13:06

On Mar 28, 1:24 am, "Knut Schrøder" <knut.schro...@gmail.com> wrote:
> Sionisme er også er er foraktelig ting

Zionism is the Jewish national movement of rebirth and renewal in the
land of Israel - the historical birthplace of the Jewish people. The
yearning to return to Zion, the biblical term for both the Land of
Israel and Jerusalem, has been the cornerstone of Jewish religious
life since the Jewish exile from the land two thousand years ago, and
is embedded in Jewish prayer, ritual, literature and culture.

Modern Zionism emerged in the late 19th century in response to the
violent persecution of Jews in Eastern Europe, anti-Semitism in
Western Europe. Modern Zionism fused the ancient Jewish biblical and
historical ties to the ancestral homeland with the modern concept of
nationalism into a vision of establishing a modern Jewish state in the
land of Israel.

The "father" of modern Zionism, Austrian journalist Theodor Herzl,
consolidated various strands of Zionist thought into an organized
political movement, advocating for international recognition of a
"Jewish state" and encouraging Jewish immigration to build the land.

Today, decades after the actual founding of a Jewish state, Zionism
continues to be the guiding nationalist movement of the majority of
Jews around the world who believe in, support and identify with the
State of Israel. Zionism, the national aspiration of the Jewish people
to a homeland, is to the Jewish people what the liberation movements
of Africa and Asia have been to their peoples.

History has demonstrated the need to ensure Jewish security through
such a homeland. The re-establishment of Jewish independence in
Israel, after centuries of struggle to overcome foreign conquest and
exile, is a vindication of the fundamental concepts of the equality of
nations and of self-determination. To question the Jewish people's
right to national existence and freedom is not only to deny to the
Jewish people the right accorded to every other people on this globe,
but it is also to deny the central precepts of the United Nations.

Hvorfor er sionisme foraktelig?

Fra : Knut Schrøder

Dato : 28-03-07 13:24

In news:1175083558.085429.150400@o5g2000hsb.googlegroups.com,
Chrisjoy <ultralibertarianer@gmail.com> typed:

> *Snip*

> Hvorfor er sionisme foraktelig?

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article1411153.ece

Derfor.
Sionisme=jødisk rasisme=foraktelig.

--
Knut

Fra : Zigge Zackrisson

Dato : 28-03-07 13:25

Vill ni vara så vänliga och sluta med att korsposta er skit
till 'swnet.politik'.
Ni stjäl bandbredd från era Svenska mästare.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 29-03-07 14:30

On Wed, 28 Mar 2007 12:25:19 GMT, "Zigge Zackrisson" <z.z.@zz.com>
wrote:

>Vill ni vara så vänliga och sluta med att korsposta er skit
>till 'swnet.politik'.
>Ni stjäl bandbredd från era Svenska mästare.

Ja, dette kunne syntes som en berettiget klage på en tid med 1200 baud
modemer, men nå er det bare et tegn på at du ikke likte det du leste.

--
Trond Halvorsen

Fra : Chrisjoy

Dato : 28-03-07 21:47

On Mar 28, 2:23 pm, "Knut Schrøder" <knut.schro...@gmail.com> wrote:
> Innews:1175083558.085429.150400@o5g2000hsb.googlegroups.com,
> [...]

I den grad Sionisme diskriminerer ikke-jøder i egenskap av å være
interesse-isme for jøder; i den grad organisasjoner som arbeider
efter sionisme diskriminerer ikke-jøder i egenskap av å være
interesse-organisasjoner for jøder, så er det kanskje greit å kalle
ismen og organisasjonene under denne, for rastiske. I så fall kan
vi ikke konkludere med noe annet enn at rasisme er noe ønskelig.

Fra : Ed Bakken

Dato : 28-03-07 23:24

"Trond Halvorsen" <trond-h@chello.no>

> Dette synspunktet bør andre grupper også motta. Mange av dem som hater
> kryssposting har stort sett ikke noe annet å skrive om på news.

kryssposting er ikke så galt, men et verste er vel egentrlig
svindelposting; dvs. man fjerner en eller flere grupper fra krysset,
slik at når man forventer svar på sin posting, er gruppa ikkeeksisternde,
og dermed ute av stand til å respondere på adekvate stimuli

> Selv om jeg er jøde så forsvarer jeg ikke Israels nazipolitikk!

det må være vanvittig vanskelig for en hver humanist, nå vet vel ikke jeg
om du er en av oss, men omskjært er du nok. uforskyldt, men:
Israel-USA er kjønnslemlestet ihopkopblet! imho.

ds

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 29-03-07 14:34

On Thu, 29 Mar 2007 00:23:40 +0200, "Ed Bakken" <b-good@c2i.net>
wrote:

> [...]

>om du er en av oss, men omskjært er du nok. uforskyldt, men:
>Israel-USA er kjønnslemlestet ihopkopblet! imho.

Og du later som du svarer feil person.

Omskjæring kan være noe av grunnene til at jødene har et slikt
hysterisk og negativt syn på sex. De føler isteeden en slags kåthet
ved makt, løgner og drap.

--
Trond Halvorsen