Prins Christian første dag som "spire"
Fra : Noreply

Dato : 27-03-07 10:58

hvor mange multietniske med overvægt af muhamedanere og med deraf
indflydelse på kostvanerne og juledekorationerne og anden demokratisk
kristelig udfoldelse, mon der er i denne børnehave:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4321682/

Fra : E.M.

Dato : 27-03-07 14:48

"Noreply" <norep@qwsx.ddd> skrev i en meddelelse
> [...]
> indflydelse på kostvanerne og juledekorationerne og anden demokratisk
> kristelig udfoldelse, mon der er i denne børnehave:

Et godt gæt: 0?

E.M.

Fra : Allan Riise

Dato : 27-03-07 14:51

E.M. wrote:
> "Noreply" <norep@qwsx.ddd> skrev i en meddelelse

> Et godt gæt: 0?

Da jeg boede i Fredensborg i 70'rne var der faktisk mange flygtninge i byen,
de boede på et sted der hed(der?) Lundely.

--
Allan Riise

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-07 14:54

"Noreply" <norep@qwsx.ddd> wrote in message
> [...]
> indflydelse på kostvanerne og juledekorationerne og anden demokratisk
> kristelig udfoldelse, mon der er i denne børnehave:

Hvis der overhovedet er nogen, vil det overraske mig meget

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Alucard

Dato : 27-03-07 16:05

On Tue, 27 Mar 2007 15:53:41 +0200, "Kim Frederiksen" <kim at
the-coffeeshop.dk> wrote:

>Hvis der overhovedet er nogen, vil det overraske mig meget

Hvorfor det...???

Christian er jo selv 1/2 australier, 1/4 franskmand og 1/8
svensker.....

Fra : Bruno Christensen

Dato : 27-03-07 17:35

On Tue, 27 Mar 2007 17:04:47 +0200, Alucard wrote:

> Hvorfor det...???
>
> Christian er jo selv 1/2 australier, 1/4 franskmand og 1/8
> svensker.....

Og det er du 100% sikker på?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : @

Dato : 27-03-07 18:31

hehe

/Albert Camus/

Fra : Alucard

Dato : 27-03-07 21:05

<news@lpdommer.dk> wrote:

>Og det er du 100% sikker på?

Næh.... Hvordan skulle jeg dog kunne være det....???

Fra : @

Dato : 27-03-07 21:45

On Tue, 27 Mar 2007 22:04:34 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Næh.... Hvordan skulle jeg dog kunne være det....???

1/2+1/4+1/8 giver kun 7/8 prins

der mangeler 1/8

/Albert Camus/

Fra : Alucard

Dato : 27-03-07 23:56

On Tue, 27 Mar 2007 22:44:46 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>1/2+1/4+1/8 giver kun 7/8 prins
>
>der mangeler 1/8

Der er jo en smule dansker i ham også....

Fra : @

Dato : 28-03-07 01:42

On Wed, 28 Mar 2007 00:55:59 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Der er jo en smule dansker i ham også....

det må der vel også have været i hendes kongelige højhed prinsesse
Mary ind i mellem

/Albert Camus/

Fra : Hr. Jensen

Dato : 27-03-07 17:46

On Tue, 27 Mar 2007 17:04:47 +0200 Alucard <alucard44@hotmail.com> sent
the following smoke signals:

>Christian er jo selv 1/2 australier, 1/4 franskmand og 1/8
>svensker.....

Han er vel egentlig 1/2 skotte, 1/4 franskmand, 1/8 svensker og 1/8
dansker og han vokser vel op som to-sproget som sin far.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn