Irans skakbrik Sudan har bombet byer i Tch~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 23-03-07 04:11

"Jesus-loves-you" skrev
6343 news:JNrMh.17$Cs2.5@news.get2net.dk

> [ ... ]

> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2007-03-22, Thursday, CET 10:09:11, minus some few seconds, around 2)
> (2007-03-22, Thursday, GMT 09:09:11, minus some few seconds, around 2)
> - "Login (Iranian nuclear-program)."
>
> 10:12
> - "Ready to fire ... Fire."

News:

=== citat start ===

DR1 s134 fre 23 mar (2007, CET) 03:48:56

00:02

Fly fra Sudan bomber byer i Tchad

Fly fra Sudan har bombet to byer i
Tchad.

Et ukendt antal indbyggere er blevet
dræbt, oplyser myndighederne i Tchad.

De to byer i Tchad ligger på grænsen
til Darfur-provinsen i Sudan.

Angrebet bryder den ikke-angrebspagt,
de to lande underskrev i sidste måned.

Det er ikke første gang, sudanske fly
bomber byer i Tchad. Det gjorde de også
for fem måneder siden.

=== citat slut ====

Nåh, ja dér kom da dit sande, grimme, hæslige ansigt tydeligt frem !

Hmm ... einem bestillingsarbejde fra Teheran ?

Formål:
Hvis mig laver ballade i verden, så ka' det være, at mig slipper for at
blive krævet til regnskab for mine forbrydelser. For de ka' da vel ikke være
alle steder på en gang. Og måske glemmer de ligefrem mig, så mig ka' lave
min A-bombe i fred og ro (mig tilbeder jo afguden Bæ-på-dåse).

Det er sg_ et "kønt" Paradis, I tilbeder, med rovmord osv., apropos Jesu Ord
fra Matt.7,15-20: "Træet kendes på dets frugt." Jeres *gerninger* afslører
Jer jo, at I har djævelen til fader (John 8,44). En skændsel for Islam !!!

Hmm ... memory on:

6013 news:YH0wh.24$276.1@news.get2net.dk

> Med hvilken ret gør de dette ?
> (spørger du)
>
> Hmm ... der var engang en "landsby", hvor en røverbande myrdede
> øvrighedspersonerne. Så troede de, at de frit kunne terrorisere byens
> borgere i al evighed.
>
> Men en nabo-landsby fik nys om den triste nyhed, og straks sendte de
> nogle sherif-medhjælpere derover. Røverne blev fanget, dømt og hængt.

De skal op og dingle i galgen...

ET-Break:
(2007-03-23, Friday, CET 03:14, GMT 02:14)
- "Bestemt."

(Thank You, Sir.)

Ikke fordi I ér dem, I er, men udelukkende fordi det, I har gjort, er en
forbrydelse (imod Kærligheden°)...

CET 03:41
- "Amen."

-

(Perhaps) Coming up:
Internal program (code: Doll WITHOUT *head*)
6301 news:WraKh.32$g81.30@news.get2net.dk

Last file-OUTPUT:
6347 news:khBMh.70$vh3.58@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,