Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Master Card med forsikring?
Fra : Mort1s1

Dato : 31-03-07 16:56

Jeg forsøger p.t. at finde ud af, hvem der tilbyder et Master Card med
rejse- og afbestillingsforsikring til en rimelig pris - uden betingelser om
bankskifte osv.

Mort1

Fra : Max

Dato : 31-03-07 17:18

Mort1s1 skrev i en meddelelse
> Jeg forsøger p.t. at finde ud af, hvem der tilbyder et Master Card med
> rejse- og afbestillingsforsikring til en rimelig pris - uden betingelser
> om bankskifte osv.

Generelt siger mine observationer at der er bedre dækning/flere
tillægsydelser på Eurocard end Mastercard, men det koster så også mere; men
du kan fx vælge et Globecard Platin
http://www.globecard.dk/dgc/globecard/prod_plat_tmpl.asp?pageid=37 og de har
ingen krav om hvor du er bankkunde

--

http://MaxOdds.dk bookmakerguide

Fra : Jens G

Dato : 31-03-07 17:26

On Sat, 31 Mar 2007 17:55:46 +0200, "Mort1s1"
<fjernmortensens@mailxx.dk> wrote:

>Jeg forsøger p.t. at finde ud af, hvem der tilbyder et Master Card med
>rejse- og afbestillingsforsikring til en rimelig pris - uden betingelser om
>bankskifte osv.

Der er en liste over steder man kan få Mastercard her:
http://www.mastercard.dk/hvorkan-mc/

Men et kort der også indeholder forsikringer koster penge at have, med
mindre man er en rigtig god kunde i det pengeinstitut der udsteder.

--
Jens G
Jeg har IP telefoni hos http://www.everlove.dk

Fra : nvm

Dato : 01-04-07 06:35

Mort1s1 skrev:
> Jeg forsøger p.t. at finde ud af, hvem der tilbyder et Master Card med
> rejse- og afbestillingsforsikring til en rimelig pris - uden betingelser om
> bankskifte osv.

Hvis du er medlem af FDM, kan du få det gratis via Lån & Spar Bank

se: https://programmer.lsb.dk/sys/fdm/

Du får samtidig oprettet en kassekredit i Lån & Spar Bank, men behøver
ikke at flytte andre bankforretninger.

Fra : Jens G

Dato : 01-04-07 07:57

On Sun, 01 Apr 2007 07:35:09 +0200, nvm <nvm@pengemand.dk> wrote:

>Hvis du er medlem af FDM, kan du få det gratis via Lån & Spar Bank
>
>se: https://programmer.lsb.dk/sys/fdm/

Men der er da ikke rejse- og afbestillingsforsikring med?

Fra : nvm

Dato : 01-04-07 12:25

Jens G skrev:

> Men der er da ikke rejse- og afbestillingsforsikring med?

Jo, det er der i hvert fald tilknyttet mit.

Fra : nvm

Dato : 01-04-07 12:31

nvm skrev:

> Jo, det er der i hvert fald tilknyttet mit.

Og jeg fandt også et link.

https://www.lsb.dk/bank/lsb/faelles/artikler/indhold/produkter/betalingskort/mastercard/rejseforsikring/

Fra : Jens G

Dato : 01-04-07 13:19

On Sun, 01 Apr 2007 13:31:01 +0200, nvm <nvm@pengemand.dk> wrote:

>Og jeg fandt også et link.
>
>https://www.lsb.dk/bank/lsb/faelles/artikler/indhold/produkter/betalingskort/mastercard/rejseforsikring/

OK,- det fremgår bare ikke af linket til FDM Mastercardet at de
normale LSB tilbehør er med.

Fra : Mort1s1

Dato : 01-04-07 15:59

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> OK,- det fremgår bare ikke af linket til FDM Mastercardet at de
> [...]

Det er min "sikre" overbevisning, at der IKKE er rejse- og
afbestillingsforsikring med i FDM / L&S Bank Master kortet, det er der til
gengæld i det "rene" L & S Bank kort, men det koster Kr. 75,- pr md, og er
kombineret med en lønkobto i L & S BanK!?

Mort1s1