Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Northern rock - 4,75%
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 19-03-07 22:29

Til dem der ikke ved det, så tilbyder Northern Rock en rente på 4,75% af
hele indskuddet.

Langt bedre end de "snydetilbud" som Danske Bank og andre har gang i... så
se at skift!

Blot til orientering..... og nej, jeg er ikke ansat i Northern Rock eller
har aktier i dem....

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 19:26

Rune Vestergaard wrote:
> [...]
> hele indskuddet.
>
> Langt bedre end de "snydetilbud" som Danske Bank og andre har gang i... så

Dem er der vel ikke noget "snyd" i?

> Blot til orientering..... og nej, jeg er ikke ansat i Northern Rock eller
> har aktier i dem....

Men man kan ikke få Dankort, Visa eller bruge den som betalingsservice
konto, så det kan kun være aktuelt som en opsparingskonto. Og til det
formål findes der vist bedre måder at forrente sine penge på.

Mvh. Lars

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 20-03-07 22:05

> [...]
> konto, så det kan kun være aktuelt som en opsparingskonto. Og til det
> formål findes der vist bedre måder at forrente sine penge på.

Kom med et eksempel?

Der må ikke være nogen form for risiko (bortset fra bankkrak)
Pengene må ikke være bundet en eneste dag.

Dermed har jeg allerede udelukket obligationer og aktier.

Venter spændt....

Fra : Michael

Dato : 20-03-07 23:43

"Rune Vestergaard" <runev@REMOVErunev.dk> wrote in message

> [...]
> Pengene må ikke være bundet en eneste dag.
>
> Dermed har jeg allerede udelukket obligationer og aktier.

Tror ikke du skal vente svar fra Lars...

Det ER et supergodt tilbud og bankkrak er ikke engang en risiko såfremt man
"kun" investerer 300.000. De dækkes nemlig 100% af garantifonden. 300.000
sat i den nordiske stenbank giver 14.250 i renter det første år - helt og
aldeles uden risiko af nogen art.

Og nu kommer der sikkert et "ja ja, men du skal jo også betale skat"-indlæg.
Som om man ikke også skal det af alle andre investeringsgevinster...

PS: Jeg har selv gennem de seneste 4 år investeret i aktier med stor succes,
men jeg vil stadig fremhæve Northern Rock som ét af de bedste tilbud i
øjeblikket.

Fra : Max

Dato : 24-03-07 16:14

Michael skrev i en meddelelse

> [...]
> 300.000 sat i den nordiske stenbank giver 14.250 i renter det første år -
> helt og aldeles uden risiko af nogen art.

Synes også det er et fint tilbud som jeg har benyttet til det meste af min
opsparing.

> Og nu kommer der sikkert et "ja ja, men du skal jo også betale
> skat"-indlæg. Som om man ikke også skal det af alle andre
> investeringsgevinster...

Kunst, frimæker og mønter m.m. skal man vel ikke betale skat af? Jeg er ikke
helt sikker; men det er generelt lovligt at sælge sine ejendele uden at
blande Skat ind i det indtil. Der er nok en grænse for hvor meget man må
sælge/tjene årligt. Ikke at jeg gider søge på Skats hjemmeside, for jeg
finder aldrig de informationer jeg søger dér.

> PS: Jeg har selv gennem de seneste 4 år investeret i aktier med stor
> succes, men jeg vil stadig fremhæve Northern Rock som ét af de bedste
> tilbud i øjeblikket.

Enig, især når man ser på hvor lidt arbejde der er med "investeringen" og
hvor minimal risikoen er.

--

http://MaxOdds.dk bookmakerguide

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-07 17:59

Rune Vestergaard wrote:

> Kom med et eksempel?
>
> Der må ikke være nogen form for risiko (bortset fra bankkrak)
> Pengene må ikke være bundet en eneste dag.

Ja så bliver det jo svært...

Kan vi så ikke blive enige om, at hvis man har brug for en høj-rente
bankkonto uden binding og uden kort, så er det et godt tilbud?

Mvh. Lars

Fra : Peter Heide

Dato : 30-03-07 20:50

"Rune Vestergaard" <runev@REMOVErunev.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele indskuddet.
>
> Langt bedre end de "snydetilbud" som Danske Bank og andre har gang i... så

Hvorfor er Dansk Bank's højrente et "snydetilbud" ?

Fra : Max

Dato : 31-03-07 09:44

Peter Heide skrev i en meddelelse

> "Rune Vestergaard skrev i en meddelelse
>
> Hvorfor er Dansk Bank's højrente et "snydetilbud" ?

Det var ikke mig som skrev det, men jeg er enig bl.a. udfra følgende:

Danske Bank "højrente" var et modsvar for ikke at miste kunder
Der skulle indsættes flere penge (40.000 kr.) for at få de 4 %
Der måtte ikke indsættes over 250.000 kr.
Kontoen bliver allerede 28. februar til almindelig konto, som nu giver
1,75 - 2,50 i rente

Northern Rock gav fra start 4,25% og har allerede hævet til 4,75
Der skal kun indsættes 5000 kr. for at få renten
Der er intet maksimum på hvor meget du må indsætte og få renten
Kontoen er garanteret på højde med eller højere end Nationalbankens diskonto
rente frem til 1. januar 2010 (i øjeblikket 3,75 %)
NR er gebyrfri

Alle dem som valgte DB og de andre ultra korte konti har snydt sig selv/har
ladet sig snyde

--

http://MaxOdds.dk bookmakerguide