Ideer Ristafel
Fra : Ralph

Dato : 31-03-07 16:27

Det er nok lidt for sent for nu - men til senere inspiration.

Jeg laver i aften ristafel med basmatiris, sur-sød sovs, bankekød i strimler
brunet og kogt i rødvin i mindst 2 timer, tilsat lidt chilli og jævnet,
marineret kyllingebryst i strimler (marinade: soya, vin, chilli, olie,
hvidløg, peber), svitset på panden. Kokos, banan, sorte oliven, rosiner,
nøddeblanding.

Hvad får man ellers til - ideer ønskes.

--
Ralph