Kan okseklump få for meget?
Fra : Morten

Dato : 24-03-07 13:03

Hej. Jeg skal lave en chili con carne, og har købt noget ekstra lækkert
kød. Okseklump i ern, ca. 2x2 cm. Det er blevet brunet hvorefter der har
stået i sovs (tomat osv.).

Men kødet har trukket sig sammen og er blevet hårdt i det. Jeg overvejer
nu bare at lade det simre i flere timer i håb om at mørne det. Er det en
skidt idé?

Morten

Fra : padre

Dato : 24-03-07 17:41

"Morten" <useless@useless.useless> skrev i en meddelelse

> Men kødet har trukket sig sammen og er blevet hårdt i det. Jeg overvejer
> nu bare at lade det simre i flere timer i håb om at mørne det. Er det en
> skidt idé?

Tværtimod, det er den rigtige måde at gøre det på. Hvis du allerede har
blandet bønnerne i, så prøv at fiske dem op - de bliver udkogte.

--
padre
You could take me seriously, but statistically, you would be making a