Creative Dxr3 kort og DivX filer
Fra : Dennis Mortensen

Dato : 02-07-01 16:38

Jeg har købt mig et ENCORE Dxr2 kort fra Creative. Men jeg kan ikke afspille
andet end Mpeg filer,
Er der en der har en god ide/program til det problem

PS.
Jeg har installert de programmmer som er ned i pakken...........

Fra : BachFire

Dato : 02-07-01 22:32

Hejsa,

Er det Dxr2 eller Dxr3 du har? Er det Dxr3, så vil jeg råde dig til at bruge
Hollywood Plus driverne (de virker til dette kort, da hardwaren er det samme
som H+), og så bruge "PowerDVD" hvis det skal software dekodes og ses på
monitor, eller "DVD Station" hvis det skal hardware dekodes og ses på
fjernsyn.

Hollywood Plus driverne, og DVD Station kan hentes her:

www.sigmadesigns.com

Kan ikke lige huske hvor PowerDVD ligger.. Men lav en søgning på
www.google.com ... Eller kig på www.digital-digest.com ... Her er der en
masse guf.. Good luck!

--
Med Venlig Hilsen,
Brian

Fra : BachFire

Dato : 02-07-01 22:35

Whhops, du skrev DivX filer... Well, find en DivX codec inde på
www.digital-digest.com .. Installér den og så skulle du kunne køre DivX film
i Media Player.. Ellers er MicroDVD også god til DivX film (skal stadig ha'
codec installeret).. Alt dette finder du på digital digest.. )

--
Med Venlig Hilsen,
Brian

Fra : Daniel Andersen

Dato : 03-07-01 09:23

> [...]
ha'
> codec installeret).. Alt dette finder du på digital digest.. )

Skal dog nok tilføjes at det stadig ikke kan få mpeg-kortet til at vise DivX
med Tv-udgangen...

Fra : BachFire

Dato : 03-07-01 21:19

Nej, det' rigtigt.. Jeg var vist ikke til hjælp alligevel..

--
Med Venlig Hilsen,
Brian

Fra : Dennis Mortensen