Ønskes : opskrift på kåltilbehør
Fra : Thomas

Dato : 22-03-07 15:03

Hej NG

For et godt stykke tid siden, så jeg et program på BBC food.... det var et
madprogram!.......men nok stand up comedy for i dag.

De lavede en ret , hvor der blev brugt en slags kål. Jeg er ikke den store
kender, men kan det have været spidskål ? Formen lignede kinakål, men var
meget mere grøn

De yderste blade blev gemt og alt det andet hakket op og blandet med noget
andet. Herefter blev en skål fodret med bladene og indholdet kom i. Nu kan
jeg ikke huske om det skulle i ovnen eller om der var noget husblads i, men
man kunne vende det ud af skålen og skære det i skiver. Ret flot form for
tilbehør, må jeg sige

Nogen der ved hvad opskriften kan hedde ? eller har en opskrift på noget
lignende

Mvh

Thomas