Solbade nøgen på stranden ?
Fra : Solbrun numse

Dato : 29-03-07 19:21

Jeg er selv pige som altid ligger helt nøgen på stranden om sommeren,
men undrer mig over hvorfor der er så få andre, og hvor de fleste, især
mændene vil have de der grimme blege røve og lår. Der kører et klip i TV
hvor en pige efterlyser nogle bare baller og så vises der en flok mænd
nøgne bagfra, men de har ALLE blege baller og lår fordi de solbader i
knælange shorts.
Er det kun mig som synes at det er frækt med sobrun numse og aldeles
usexet med bleg underkrop - så hellere bleg over det hele. Det der med
at det ser ud som om de har hvide lange shorts på, synes jeg er meget
usexet.
Undrer mig også over pigerne har BH på. Alle har da set patter og vil
slet ikke bemærke det hvis de smed BH-en, og blege patter er da også
grimt, især hvis de er helt hvide og har synlige lilla blodårer.
Synes faktisk en overvægt kvinde kan være lækker hvis hun er solbrun
over hele kroppen, men grim hvis hun er blegfed.
Hvad synes I ?

Fra : ThomasB

Dato : 29-03-07 20:14

"Solbrun numse" <kundeservice@maxim.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad synes I ?

Jeg synes jeg gerne vil vide HVOR du solbader

Fra : Solbrun numse

Dato : 29-03-07 20:26

ThomasB wrote:

> Jeg synes jeg gerne vil vide HVOR du solbader

Hvorfor? er du en kratlusker som sidder og onanerer eller en rigtig mand
som selv smider bukserne og er stolt af vedhænget ?

Fra : ThomasB

Dato : 29-03-07 23:07

> Hvorfor? er du en kratlusker som sidder og onanerer eller en rigtig mand
> som selv smider bukserne og er stolt af vedhænget ?

Nej da. Jeg undgår bare de strande hvor folk bader nøgne

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-03-07 20:13

In news:euh0bk$hfa$1@aioe.org,
Solbrun numse <kundeservice@maxim.dk> typed:
> [...]
> er solbrun
> over hele kroppen, men grim hvis hun er blegfed.

Den tror jeg nok, at jeg vil springe over. Du vil helt sikkert ikke
kunne li' mit svar,

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Solbrun numse

Dato : 29-03-07 20:30

Tove Krieger wrote:

> Den tror jeg nok, at jeg vil springe over. Du vil helt sikkert ikke
> kunne li' mit svar,

Du har svaret
jeg ved nu 100% hvordan du selv ser ud uden tøj på og hvad du har på,
når du er på stranden

Fra : Holst

Dato : 29-03-07 20:45

Solbrun numse wrote:

> jeg ved nu 100% hvordan du selv ser ud uden tøj på og hvad du har på,
> når du er på stranden

Hvordan kan du vide det?

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-03-07 21:06

In news:euh4e1$pi5$1@aioe.org,
Solbrun numse <kundeservice@maxim.dk> typed:

> Du har svaret
> jeg ved nu 100% hvordan du selv ser ud uden tøj på og hvad du har
> på, når du er på stranden

Det var spilleme' godt set i betragtning af, at jeg aldrig er på
stranden. Jeg bor endda kun 3 km. fra en rigtig dejlig strand.

Fra : Holst

Dato : 29-03-07 20:33

Solbrun numse wrote:

> Er det kun mig som synes at det er frækt med sobrun numse og aldeles
> usexet med bleg underkrop

Nej, jeg synes bestemt også en solbrun numse kan være lækker - skønt det
så absolut afhænger af hvilken kvinde, der har den pågældende numse!

Men generelt hører dit spørgsmål vel ikke meget til i denne gruppe. Men
nøgleordene er blufærdighed og anstændighed. På det på er folk meget
forskellige.

Fra : Ivar

Dato : 29-03-07 22:32

Solbrun numse skrev:

> Jeg er selv pige

Øh, du mener vel "mand"

Ivar

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : C.H

Dato : 30-03-07 09:09

"Ivar" <nihhghs@[nospam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Øh, du mener vel "mand"
>

> Ivar
>
> --
> Træt af Outlook Express?
> Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Selvom jeg egentlig ikke bryder mig om sådan at smide om mig med mistanker,
så tror jeg vist, vi har fat i noget troll-lignende noget her....

CH

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-03-07 10:42

In news:euighu$2pp9$1@newsbin.cybercity.dk,
C.H <vaxen7@hotmail.com> typed:
> [...]
>>

> Selvom jeg egentlig ikke bryder mig om sådan at smide om mig med
> mistanker, så tror jeg vist, vi har fat i noget troll-lignende

Det kan du nok roligt regne med Connie. Exhibitionisme er jo et meget
udbredt fænomen, nogle får noget ud af det ved at skrive om det, og
andre dyrker det jo (desværre) i stor udstrækning på stranden o.l.

Jeg har den indstilling, at det skulle være forbudt at optræde totalt
afklædt på en offentlig strand. Det er nok én af grundene til, at jeg
ikke frekventerer vores lokale strand, man kan ikke påtvinge andre
mennesker (incl. børn) sin egen indstilling til nøgenbadning. Der
findes da heldigvis stadig blufærdighed (og nudistlejre).

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 30-03-07 11:49

> man kan ikke påtvinge andre mennesker (incl. børn) sin egen indstilling
> til nøgenbadning. Der findes da heldigvis stadig blufærdighed (og
> nudistlejre).

Jeg må erkende, at jeg er en af dem, der ikke ejer ret meget blufærdighed.
Jeg vil ikke påtvinge nogen at se på mine bare - men jeg vil også nødigt
påtvinges at skulle dække dem på steder, hvor det i et eller andet omfang
anses for passende at være afklædt. Eksempelvis på stranden.

Jeg er i øvrigt vinterbader og det foregår for alles vedkommende - uanset
alder, køn, udseende, størrelse på dit og dat og dellernes antal - uden en
trævl af den simple årsag, at det er ulideligt at komme op af iskoldt vand
med vådt tøj på.

Mvh. Lisbeth

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-03-07 13:21

In news:460ceb34$0$4170$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
Lisbeth Jacobsen <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> typed:

> [...]
> antal - uden en trævl af den simple årsag, at det er ulideligt at
> komme op af iskoldt vand med vådt tøj på.

Det kan du søreme' godt bilde mig ind. *Gyyys* - alene tanken - men
at det er sundt at vinterbade kan vist ikke diskuteres, man får da
vist nok et godt blodomløb.

Fra : Holst

Dato : 30-03-07 11:59

Tove Krieger wrote:

> [...]
> mennesker (incl. børn) sin egen indstilling til nøgenbadning. Der
> findes da heldigvis stadig blufærdighed (og nudistlejre).

Ligefrem at forbyde det er måske lidt voldsomt.

Men jeg har absolut forståelse for, at nogle mennsker ikke er vild med
at se på nøgne mennesker. Måske qua min opdragelse (som har været ganske
normal) er jeg ret blufærdig, og jeg kunne aldrig drømme om at smide alt
tøjet og ligge nøgen på stranden. Jeg må også indrømme, at jeg nok i en
udstrækning føler mig lidt intimideret af andres nøgenhed, hvis der er
nøgne mennesker nær mig på stranden.

Heldigvis ikke det store problem for mig, for jeg går sjældent på
stranden. For efter 5 minutters solbadning keder jeg mig så bravt, at
jeg ikke gider ligge der længere.

Men jeg kan da godt forstå Solbrun (underligt fornavn, men efternavnet
er da værre), at hun gerne vil være solbrun over hele kroppen. Jeg må da
erkende - som mand - at en bleghvid numse og et par bleghvide patter
ikke er voldsomt charmerende på en ellers solbrun krop. Men i mørke
føles de jo ganske som hvis de havde været solbrune, og når alt kommer
til alt, så er det vigtige jo personen og ikke hudfarven.

Men vil folk ligge splitternøgne på stranden, så egentlig okay med mig,
men jeg kommer der jo heller ikke så tit. Men personligt synes jeg nu
nok, at man af hensyn til andre strandgæster, børn og lignende bør holde
sådant hjemme i egen have eller på nudiststrande og -lejre.

Og egentlig finder jeg det heller ikke særlig charmerende med en kvinde,
som ligger med patterne strittende og en mere eller mindre veltrimmet
dusk til fuld beskuelse af alle andre. Det er vulgært, synes jeg. En
kvinde med en flot krop i en flot badedragt eller bikini er ti gange
mere sexet. Det gør bestemt ikke noget, at lidt af det også er pakket
ind, for så får fantasien også lov til at lege.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 30-03-07 14:00

> [...]
> en flot krop i en flot badedragt eller bikini er ti gange mere sexet. Det
> gør bestemt ikke noget, at lidt af det også er pakket ind, for så får

Men nu lægger jeg (og sikkert de fleste andre) sig ikke på stranden for at
give din fantasi noget at lege med. *S*

Fra : Holst

Dato : 30-03-07 14:50

Lisbeth Jacobsen wrote:

> Men nu lægger jeg (og sikkert de fleste andre) sig ikke på stranden for at
> give din fantasi noget at lege med. *S*

Nej, givetvis ikke. Men det er jo en helt anden historie.

Men jeg behøver såmænd ikke gå på stranden. Der er så mange andre
steder, hvor kvinderne godt nok er væsentlig mere påklædte, men som sagt
gør det ikke noget, at det er pakket lidt ind, for det pirrer bedre
fantasien.

Foråret er en dejlig tid.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 30-03-07 23:12

> Men nu lægger jeg (og sikkert de fleste andre) sig ikke på stranden for at
> give din fantasi noget at lege med. *S*

Hvorfor så? Med den umage med udseende, jeg ser på standene rundt omkring,
kunne man fristes til at tro det.

Mvh Maria

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 31-03-07 08:39

> Hvorfor så? Med den umage med udseende, jeg ser på standene rundt omkring,
> kunne man fristes til at tro det.

Hvis jeg lægger mig på stranden - og det sker yderst sjældent, for 99% af
mine badeture i havevand foregår om vinteren - så ligger jeg der for at
slappe af i 10-15 minutter. Ikke engang for at slikke sol.

Har jeg været i vandet, er det foregået uden tøj på. Og så venter jeg med at
tage tøj på til jeg er tør.... uden overhovedet at gå op i, om det vækker
lyst/ulyst eller fantasier hos andre.

Mvh. Lisbeth

Fra : Hansen

Dato : 31-03-07 20:04

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:460e119a$3$4159$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> at tage tøj på til jeg er tør.... uden overhovedet at gå op i, om det
> vækker lyst/ulyst eller fantasier hos andre.

Hvorfor vinterbader du?

Fra : Solbrun numse

Dato : 03-04-07 23:39

Holst wrote:

> Men jeg har absolut forståelse for, at nogle mennsker ikke er vild med
> at se på nøgne mennesker.

Så må de smutte. En offentlig strand er for alle.

> Heldigvis ikke det store problem for mig, for jeg går sjældent på
> stranden.

TAK

> [...]
> erkende - som mand - at en bleghvid numse og et par bleghvide patter
> ikke er voldsomt charmerende på en ellers solbrun krop.

Os lækre, som har flot farve over det hele, vi scorer klart bedst, men
vi vil ikke have blegfede generte mænd med lille diller som er begravet
i vildnis. Så du må nøjes med at fantasere om det du ikke kan få og
finde en bleg strandet hval i badedragt

> [...]
> nok, at man af hensyn til andre strandgæster, børn og lignende bør holde
> sådant hjemme i egen have eller på nudiststrande og -lejre.

Børnene er aldrig et problem, det tager det helt naturligt.

> Og egentlig finder jeg det heller ikke særlig charmerende med en kvinde,
> som ligger med patterne strittende og en mere eller mindre veltrimmet
> dusk til fuld beskuelse af alle andre.

Jamen det gør jeg skam, og ser flere andre også. Der er også flere store
flotte stive pikke der hvor jeg er, og jeg nyder dem

> En
> kvinde med en flot krop i en flot badedragt eller bikini er ti gange
> mere sexet.

vrøvl. Men hold du dig bare til dem, for du det er nok det eneste du kan
få fat i

> Det gør bestemt ikke noget, at lidt af det også er pakket
> ind, for så får fantasien også lov til at lege.

Morfar ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-04-07 12:57

Den 04-04-07 00.38 skrev Solbrun numse følgende:

> Os lækre, som har flot farve over det hele

Kan du ikke udfolde dine transseksuelle fantasier i en anden gruppe?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nem backup af Mozilla, Firefox og Thunderbird med MozBackup.

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-04-07 14:09

Solbrun numse skrev den 04-04-2007 00:38:

> Så må de smutte. En offentlig strand er for alle.

Alle?

Hvorfor skal de så smutte?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Pernille

Dato : 24-04-07 12:29

> Så må de smutte. En offentlig strand er for alle.

En offentlig strand er også for dem, som ikke gider se på selvoptagede
pigebørn som "solbrun numse". - Alene valget af navn, siger jo det hele.

> [...]
> vil ikke have blegfede generte mænd med lille diller som er begravet i
> vildnis. Så du må nøjes med at fantasere om det du ikke kan få og finde en

Der er noget, som de fleste mænd, (heldig vis da) interessere sig mere for,
på længere sigt, og det er, om en kvinde har en personlighed, som de kan
holde ud at være sammen med.
"Solbrun røv", du virker ikke som en kvinde, som mænd kan holde ud at være
sammen med, i længere tid, end det et knald varer. Så er interessen for dig
væk.
Det kan godt være, at du ikke har noget på kroppen, - men du virker nu
heller ikke som om du har noget mellem ørerne!

> Jamen det gør jeg skam, og ser flere andre også. Der er også flere store
> flotte stive pikke der hvor jeg er, og jeg nyder dem

Så det er altså ikke for at nyde solen, at du ligger nøgen.....

> vrøvl. Men hold du dig bare til dem, for du det er nok det eneste du kan
> få fat i

Hvor er du dog ucharmerende og selvoptaget.

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-04-07 12:44

In news:462dea29$0$13949$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Pernille <Hovedst@deb> typed:

> En offentlig strand er også for dem, som ikke gider se på
> selvoptagede pigebørn som "solbrun numse". - Alene valget af navn,
> siger jo det hele.

Mon ikke vi kan blive enige om, at der her er tale om en "ham" og ikke
en "hende" ?

Fra : Holst

Dato : 24-04-07 12:59

Tove Krieger wrote:

> Mon ikke vi kan blive enige om, at der her er tale om en "ham" og ikke
> en "hende" ?

Ham eller hende. Det er i hvert fald ganske tæt på at være en trold,
hvad enten det er en ham eller en hende. Men selvom det er en trold, så
er det jo egentlig en interessant diskussion - navnlig hvis Solbrun
numse holder sig borte fra diskussionen, for hun/ham har ikke meget at
byde på.

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-04-07 13:17

In news:462df11f$0$197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Holst <newsnov06@shelter.dk> typed:

> [...]
> trold, så er det jo egentlig en interessant diskussion - navnlig
> hvis Solbrun numse holder sig borte fra diskussionen, for hun/ham

Nej, deri har du ganske ret. Der er desværre mange der kun kan
eksponere sig selv på den måde på usenet. De leder sikkert med lys og
lygte for at finde emner der kan forarge mest muligt, så du gætter
vist ikke helt forkert når du siger trold

Fra : Pernille

Dato : 24-04-07 12:03

> [...]
> (incl. børn) sin egen indstilling til nøgenbadning. Der findes da
> heldigvis stadig blufærdighed (og nudistlejre).

Jeg er enig med dig.
Exhibitionister er dem, der er totalt nøgne, ved stranden.
Det er faktisk ikke alle mennesker, der har lyst til at se på andres nøgne
kroppe.

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-04-07 12:21

In news:462de400$0$13956$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Pernille <Hovedst@deb> typed:

> Jeg er enig med dig.
> Exhibitionister er dem, der er totalt nøgne, ved stranden.
> Det er faktisk ikke alle mennesker, der har lyst til at se på
> andres nøgne kroppe.

Hej Pernille.

Der er sikkert også mange andre der vil give os ret.

Der er jo (desværre) også et helt andet aspekt i det. Med tanke på
alle de pædofile og andre seksuelt afvigende personer der findes
overalt, så burde der være en meget streng lovgivning netop på
nøgenbadnings-området. Enhver kan da sige sig selv, at det bl.a. er på
strandene disse afsporede personer "samler appetit" til deres
ugerninger.

Det er rystende at se den mangel på moral der efterhånden har taget
overhånd. Det er jo i stigende grad børn og yngre kvinder det går ud
over, ja selv de ældre kvinder kan efterhånden heller ikke vide sig
sikre, det kan man jo ofte læse om i pressen. Straffen står jo
desværre heller ikke i forhold til ugerningen, så lad os håbe at de
"frisindede" politikere snart vågner op til dåd, det er helt sikkert
påkrævet.

Fra : Holst

Dato : 24-04-07 12:27

Tove Krieger wrote:

> [...]
> nøgenbadnings-området. Enhver kan da sige sig selv, at det bl.a. er på
> strandene disse afsporede personer "samler appetit" til deres

Så alle børn skal være ordentligt tildækkede på strandene?

> [...]
> desværre heller ikke i forhold til ugerningen, så lad os håbe at de
> "frisindede" politikere snart vågner op til dåd, det er helt sikkert

Tror du da, det er værre i dag i forhold til for 30 år siden?

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-04-07 12:41

In news:462de99c$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Holst <newsnov06@shelter.dk> typed:

> Så alle børn skal være ordentligt tildækkede på strandene?

Det er jo desværre de voksne der med deres mangel på anstændighed
ansporer afvigerne

> Tror du da, det er værre i dag i forhold til for 30 år siden?

Så absolut. Frisindet har jo fået helt frie tøjler nu om dage. Det var
allerhøjst topløse der kunne forarge for 30 år siden

Fra : Workingmom

Dato : 24-04-07 17:37

Tove Krieger skrev:
> Så absolut. Frisindet har jo fået helt frie tøjler nu om dage. Det var
> allerhøjst topløse der kunne forarge for 30 år siden

Din hukommelse lader da vist noget tilbage at ønske

Folk er da generelt mere påklædte i dag end i 70'erne. Har du glemt
flower-powertiden og dens efterfølgende år?

Tine

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-04-07 18:26

In news:AmqXh.35$%F5.24@news.get2net.dk,
Workingmom <ditmar-no-spam@hotmail.com> typed:

> Din hukommelse lader da vist noget tilbage at ønske
>
> Folk er da generelt mere påklædte i dag end i 70'erne. Har du glemt
> flower-powertiden og dens efterfølgende år?
>
> Tine

Jeg har skam ikke glemt Flower Power tiden, jeg var selv ung dengang.
Det var Hippier og de kom frem - ikke i 70'erne men i midten af
60'erne. Den forargelse de generelt vakte var godt nok til dels deres
påklædning som var farverig og outreret men i mine øjne ikke
"afklædt" - tværtimod.

De var tilhængere af kollektiver hvor de eksperimenterede med
alternative samlivsformer. De dyrkede de østerlandske religioner. De
røg hash og tog LSD. De var i det hele taget stærkt afvigende fra det
man kalde "normal" standard. Deres motto var bl.a. fred og kærlighed,
men det kniber godt nok meget for mig, at se sammenligningen med
nutidens frisind der tillader snart sagt alt, der har med sex og
afklædthed at gøre. Så tror jeg trods alt at jeg foretrækker datidens
"blomsterbørn", de forargede ganske vist, men det var slet ikke på den
samme måde.

Fra : Workingmom

Dato : 24-04-07 20:18

Tove Krieger skrev:
> [...]
> gøre. Så tror jeg trods alt at jeg foretrækker datidens "blomsterbørn",
> de forargede ganske vist, men det var slet ikke på den samme måde.

Kan du slet ikke huske de lavtaljede bukser og skjorterne, der blev
bundet lige under barmen i en knude? Det kan jeg - jeg havde mave til
det den gang Og det var i 70'erne, for i 60'erne var jeg for lille...

Jeg husker det også, som om det snarere var reglen end undtagelsen, at
man var topløs på stranden. Og ikke mange løftede øjenbryn, hvis folk
gik i vandet uden tøj på.

Og p-pillerne kom, og ingen fik aids. Og den fri abort, så alt kunne
lade sig gøre. Jeg har indtryk af, at de unge i al fald hvad det angår
passer bedre på sig selv i dag, end folk gjorde den gang.

Tine

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-04-07 22:01

In news:UJsXh.48$Hj.24@news.get2net.dk,
> [...]
> bundet lige under barmen i en knude? Det kan jeg - jeg havde mave
> til det den gang Og det var i 70'erne, for i 60'erne var jeg

Jow, det kan jeg da godt huske. Jeg havde også både en flad mave og
lavtaljede selvom jeg var en gift kone.

> Jeg husker det også, som om det snarere var reglen end undtagelsen,
> at man var topløs på stranden. Og ikke mange løftede øjenbryn, hvis
> folk gik i vandet uden tøj på.

Det var nu ikke så udbredt der hvor jeg badede, der kunne forekomme et
par enkelte topløse en gang imellem.

> Og p-pillerne kom, og ingen fik aids. Og den fri abort, så alt kunne
> lade sig gøre. Jeg har indtryk af, at de unge i al fald hvad det
> angår passer bedre på sig selv i dag, end folk gjorde den gang.

P-pillerne var en god opfindelse. De første tilfælde af AIDS kom i
1979. Den fri abort var også en god idé, men at de unge passer bedre
på sig selv idag bliver ret kraftigt modsagt af statistikkerne for
spiritusforbrug/misbrug og euforiserende stoffer blandt de helt unge
idag. Og så er der jo også lige "fortrydelses-pillen" ikke at
forglemme, den bliver flittigt brugt. Det stod faktisk ikke helt så
galt til dengang i 60-70'erne som du synes.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 24-04-07 20:29

> Så alle børn skal være ordentligt tildækkede på strandene?

JA!
Ikke af hensyn til pædofile og andre idioter, men af hensyn til hudkræft.
Børn er ekstra udsatte, og hudkræft er kun 15 år om at udvikle sig.

Mvh Maria

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-04-07 07:24

Dem der helst vil være helt nøgne ved stranden, eller for den sags skyld,
vel næsten altid, kaldes naturister, og for dem, er det at være nøgen, helt
naturligt.

Så måske er det dem, der forarges over dem, der skulle tænke sig lidt om i
stedet, om ikke det er dem selv, der giver det, at være nøgen, en forkert
betydning. Naturister, er ikke ensbetydende med swingers, og naturister,
dyrker ikke bunkepul, eller konebytteri, eller andre spændende former for
sexuel afvigelse... De er bare nøgne.

Se på børnene, lige fra fødslen, elsker de at være nøgne... Så hvem er det,
der lærer dem, at hvis de senere ser en nøgen person, skal man holde sig for
øjnene, og skrige ...

Når man ligger på stranden i Blokhus, og ser alle de dejlige badenymfer, der
smutter rundt der, fatter man altså ikke, hvor pokker kommer alle disse
gamle hysteriske kællinger så fra ))..

M.V.H....Benny..

Fra : Brian Olesen

Dato : 25-04-07 13:37

Hej

> Jeg er enig med dig.
> Exhibitionister er dem, der er totalt nøgne, ved stranden.
> Det er faktisk ikke alle mennesker, der har lyst til at se på andres nøgne
> kroppe.

Det er vist ikke den gængse definition af Exhibitionister .

Men I der har det såddan må jo være tynget af en stor skam over jer selv
siden I ikke engang er i stand til at håndtere det at kigge på et andet
menneskes krop. Dyrker du også sex med lyset slukket?

Prøv en gang at lege med følgende tanke:
Alle dyr skal fandeme have deres kønsdele pakket ind når de f.eks. står
udendørs hvor alle kan se dem...

Hvorfor er det for nogle mennesker forbundet med skam og kropsforskrækkelse,
at kigge på den menneskelige anatomi mens samme personer kan stå og glo på
kønsorganerne hos dyr uden at føle det samme?

Blot en tanke.

Men dette findes jo over alt. Muslimerne bliver jo helt vilde, hvis de ser
lidt af en kvindes hår eller lidt hud. *ggg*

Var det ikke bedre, at forholde sig rationelt følelesmæssigt til det at vi
har en krop og at vi er født med de naturlige dæller og vedhæng vi nu har?

Men jeg har da også selv mine grænser. Jeg synes ikke folk skal dyrke sex i
offentlighed, eller udstille sig selv med det ene formål at blotte sig. Det
er sgu sygt!

Men når man tænker på alle disse fede slatne tyskerrøve der befinder sig ved
vesterhavet hvert eneste år, så bør en eller anden halvgammel hængepik vel
ikke kunne være så farlig.
Der er jo ingen der tvinger dig til at fastlåse laserblikket på disse ting.
Hvis man har et stort problem med disse ting bør man dreje hovedet et par
cm. og kigge lidt på det bare sand i stedet. Så er jeg sikker på man finder
sjælefred.

Det ender jo nærmest med, at vi får en så kropsfjendsk kultur, at vi skal
til at gå i habit på varme sommerdage i stil med amerikanerne.

Mvh. brian

Fra : Solbrun numse

Dato : 30-04-07 21:19

Brian Olesen wrote:

> Det er vist ikke den gængse definition af Exhibitionister .

Ja sikke et fjols hun er. Fordi man ser godt ud og kan lide at være
nøgen og dyrke sex på stranden og få sol over det hele, så er man enten
exhibitionist, blotter, pædofil, voldtægtsforbryder, børnemishandler,
osv. Hun er sgu for dum, hva, lol

> Dyrker du også sex med lyset slukket?

Sådan nogen har slet ikke noget sexliv, heller ikke med slukket lys
under dynen
De er generte og hæmmede, og ved at de er grimme. For man er nødt til at
elske sig selv, for at kunne elske andre, heh

> Men jeg har da også selv mine grænser. Jeg synes ikke folk skal dyrke sex i
> offentlighed, eller udstille sig selv med det ene formål at blotte sig. Det
> er sgu sygt!

Nå, jeg dyrker ellers sex med min fyr hver gang vi er på stranden. Det
ville ellers kunne løse nogle problemer for os frisindede, hvis vi fik
en strand hvor der slet ikke måtte komme grimme mennesker og folk med
tøj

Jeg ville føle mig meget stødt, hvis jeg skulle se på strandede hvaler i
badedragt som Maria Frederiksen, Tove Krieger, Pernille og andre gamle
hystader, når jeg var på stranden for at nyde solen og få noget god sex

Fra : Solbrun numse

Dato : 01-05-07 01:39

Tove Krieger wrote:

> Jeg har den indstilling, at det skulle være forbudt at optræde totalt
> afklædt på en offentlig strand.

I DK er alle strande offentlige. Fat pennen og skriv til Christiansborg
og bed om at der kommer nogle private strande hvor folk som jeg kan
ligge og sprede ben og dyrke masser af sex. Os som har den fornøjelse,
vil gerne være helt fri for folk at din type, men vi har ingen steder at
være for os selv.

> Det er nok én af grundene til, at jeg
> ikke frekventerer vores lokale strand,

Tak for det

> man kan ikke påtvinge andre
> mennesker (incl. børn)

Vrøvl - børn bliver aldrig generet, det er altid de fede og grimme og
folk som er skruet forkert sammen samt muslimer, men ALDRIG børn, unge
og folk med perfekte kroppe som har et velfungerende aktivt sexliv.

Fra : Ivar

Dato : 31-03-07 21:45

C.H skrev:

> Selvom jeg egentlig ikke bryder mig om sådan at smide om mig med mistanker,

Det skal man heller ikke. Men her er det meget tydeligt, at "Solbrun
Numse" ikke er en pige, der vil vide noget om solbadning, men en mand
(dreng) med en frustreret seksualitet.

Ivar

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 30-03-07 23:10

> Er det kun mig som synes at det er frækt med sobrun numse og aldeles
> usexet med bleg underkrop - så hellere bleg over det hele. Det der med at
> det ser ud som om de har hvide lange shorts på, synes jeg er meget usexet.

Vi er nogle - få - der ikke behøver ligne pornomodeller med brun røv,
skamferede kønsorganer og 200 g silocone i brysterne for at være attraktive.

Mvh Maria

Fra : Lisbeth

Dato : 01-04-07 07:26

On 31 Mar., 21:04, "Hansen" <nej...@ingenmail.dk> wrote:

> Hvorfor vinterbader du?

Fordi det er afslappende, afstressende og hyggeligt. Jeg hopper i
vandet fire-fem gange og mellem hvert dyp er jeg i sauna. Så en tur i
vinterbadeklubben er lig med 1-1½ times total afslapning.

Mvh. Lisbeth

Fra : Hansen

Dato : 01-04-07 07:52

"Lisbeth" <lisbeth_jacobsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

vandet fire-fem gange og mellem hvert dyp er jeg i sauna. Så en tur i
vinterbadeklubben er lig med 1-1½ times total afslapning.

----

Jamen det lyder da også hyggeligt - men det MÅ altså være sk..koldt. Jeg
synes at jeg har svært nok ved at komme i vandet selv om sommeren. På en
måde kunne jeg godt tænke mig at prøve, men der er ikke mulighed her i
nærheden så det kan jeg "desværre" ikke

Fra : Lisbeth

Dato : 01-04-07 08:11

On 1 Apr., 08:51, "Hansen" <nej...@ingenmail.dk> wrote:

> Jamen det lyder da også hyggeligt - men det MÅ altså være sk..koldt.

Jeg synes kun det er sk...koldt om sommeren! Og det er der en god
forklaring på.
Om sommeren er der ofte stor forskel på vand- og lufttemperatur. Om
vinteren følges de ofte pænt ad. Når lufttemperaturen er fem grader,
er vandet måske 3 - og så føles det ikke slemt.

At dykke ned i 19 grader varmt vand på en sommerdag med 25-30 grader
er dermod forbandet koldt. Og desuden er der for mange mennesker, for
meget støj og larm på stranden om sommeren. Så jeg bader stort set
aldrig i havvand i perioden maj-august. Men gerne 3-4 gange ugentligt
i perioden september-april.

Jeg hører også til dem, der ikke overhovedet kan klare et koldt
brusebad. Så når jeg har været i det kolde havvand, springer jeg over
den kolde bruser med ferskvand, som mange bruger til at skylle
saltvandet af. Vandet i bruseren er lidt varmere end havvandet.... men
jeg synes det dejligt at komme i havvandet (selv når det er minus 2
grader) men ganske ubehageligt med koldt vand fra en bruser.

Jeg kan kun anbefale at prøve vinterbadning. Jeg har endnu ikke haft
nogen med på prøve, der ikke er blevet bidt af det. Og nogen af dem
har jeg skullet trække og hive og overtale.

En af dem forsøgte jeg at overtale i et helt år. Han turde ikke - men
havde alverdens syge undskyldninger.
Det lykkedes til sidst, fordi han gik med til, at jeg skulle arrangere
en hyggelig aften i byen for os. Han lovede at hoppe med på alt, jeg
fandt på - og fik julelys i øjnene, da vi tog ud af døren og jeg
forklarede, at nu skulle vi ned i en klub og lege sammen med en masse
nøgne mennesker *GGG*

Han vovede ikke at stå af. Havde jo lovet.... han er stadig medlem af
vinterbadeklubben og har siden lokket adskillige af sine venner med.

Mvh. Lisbeth

Fra : Hansen

Dato : 01-04-07 08:58

> [...]

Han vovede ikke at stå af. Havde jo lovet.... han er stadig medlem af
vinterbadeklubben og har siden lokket adskillige af sine venner med.

---------------

Ja det kan jeg godt se logikken i (det med den kolde luft). Men jeg ville
skulle køre mindst 45 km for at komme til en badestrand og så ved jeg at det
ikke bliver til noget.

Fra : Lisbeth

Dato : 01-04-07 09:47

On 1 Apr., 09:58, "Hansen" <nej...@ingenmail.dk> wrote:

> Ja det kan jeg godt se logikken i (det med den kolde luft). Men jeg ville
> skulle køre mindst 45 km for at komme til en badestrand og så ved jeg at det
> ikke bliver til noget.

Hvis du en dag vil prøve at vinterbade, vil jeg fraråde at bruge
"badestrand".

Brug en badebro. Det ikke rart at gå i vinterbad fra badestrand, for
så er du længe om at komme ud på dybt vand og komme helt i. Og så
kravler kulden op gennem kroppen.

Gå i fra en badebro, så det kun tager sekunder at komme helt under
vandet. Men hold hovedet oven vande... mange får hovedpine af at dyppe
hovedet, nogle kan dog klare det. Jeg gør det ikke. Har langt hår og
synes det er ubehageligt at gå rundt med vår med istapper i *S*

Når jeg i løbet af et års tid (sandsynligvis) flytter 50 km væk fra
vinterbadeklubben, har jeg ikke tænkt mig at droppe medlemsskabet. *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Lisbeth

Dato : 24-04-07 21:16

On 24 Apr., 13:03, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:

> Exhibitionister er dem, der er totalt nøgne, ved stranden.

Nej

En ekshibitionist har en nærmest sygelig trang til at blive set nøgen.
Og det har man ikke nødvendigvis bare fordi man færdes nøgen visse
steder.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 24-04-07 21:56

>Nej

>En ekshibitionist har en nærmest sygelig trang til at blive set nøgen.
>Og det har man ikke nødvendigvis bare fordi man færdes nøgen visse
>steder

En ekshibitionist har lyst til at vise sig frem - det kan være sygeligt, men
behøver ikke være det.

Mvh Maria

Fra : Brian Olesen

Dato : 25-04-07 13:44

> En ekshibitionist har lyst til at vise sig frem - det kan være sygeligt,
> men behøver ikke være det.

Jo for at det kan karakteriseres som sådan mener jeg nu at der skal være
lidt af en sygelig trang bagved. Men kan du dokumentere det modsatte så er
det jo fint.

Men hvordan vil du så mene at modens skiftende accept af forskellige
blottelser har indvirkning på, hvad der på et givet tidspunkt er politisk
korrekt?

F.eks. har det nogle år været vældig moderne, at helt unge piger har gået
med bar mave, eller har g-strengen helt fremme når de f.eks. cykler...
Er det så helt ok bare fordi det er mode rigtigt?
På et andet tidspunkt er det måske den ærmeløse bluse... Man blotter i
perioder forskellige kropsdele og det sluger folk rådt, hvis bare de kan
dække sig ind under at det er moderne at klæde sig sådan.

Mvh. brian

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-04-07 08:10

> En ekshibitionist har lyst til at vise sig frem - det kan være sygeligt,
> men behøver ikke være det.

Nej. Det har du ret i. Ved nærmere eftertanke vil jeg endog mene, at det
måske aldrig ligefrem er SYGELIGT.

Men jeg har svært ved at tro, at de fleste nøgne på stranden ligefrem er
ekshibitionister. Jeg vil faktisk tro, at ekshibitionister heller viser sig
nøgne på steder, hvor de vækker mere opsigt end på stranden.

Fra : Holst

Dato : 27-04-07 08:26

Lisbeth Jacobsen wrote:

> Men jeg har svært ved at tro, at de fleste nøgne på stranden ligefrem er
> ekshibitionister. Jeg vil faktisk tro, at ekshibitionister heller viser sig
> nøgne på steder, hvor de vækker mere opsigt end på stranden.

Tror du! Der er givetvis mange ekshibitionister, der i stort omfang har
forståelse for og efterlever de gængse normer og derfor nøjes med at
udleve deres ekshibitionisme på steder, hvor det er mere "accepteret".

Fra : Lisbeth

Dato : 24-04-07 21:21

On 24 Apr., 13:21, "Tove Krieger" <minimiv_nosp...@privat.dk> wrote:

> Der er jo (desværre) også et helt andet aspekt i det. Med tanke på
> alle de pædofile og andre seksuelt afvigende personer der findes
> overalt,

Er det da nøgenhed, der vækker perverse seksuelle lyster?

> Enhver kan da sige sig selv, at det bl.a. er på
> strandene disse afsporede personer "samler appetit" til deres
> ugerninger.

Hvordan kan enhver sige sig selv det?

> Det er jo i stigende grad børn og yngre kvinder det går ud
> over,

I stigende grad? Hvad baserer du den konklusion på?

> ja selv de ældre kvinder kan efterhånden heller ikke vide sig
> sikre,

Det har ældre kvinder altså aldrig kunnet.

Fra : Lisbeth

Dato : 24-04-07 21:26

On 24 Apr., 14:16, "Tove Krieger" <minimiv_nosp...@privat.dk> wrote:

> De leder sikkert med lys og
> lygte for at finde emner der kan forarge mest muligt, så du gætter
> vist ikke helt forkert når du siger trold

Nogle gange kunne man også få den tanke, om nogen leder med lys og
lygte efter anledning til at blive forarget?

Det har aldrig engageret mig, at en bar røv kan forarge nogen. De
gange jeg har blottet bagen (på badestrande) har jeg været totalt
uoptaget af, om nogen ville lade sig forarge.

Fra : Brian Olesen

Dato : 24-04-07 21:53

> [...]

Nogle gange kunne man også få den tanke, om nogen leder med lys og
lygte efter anledning til at blive forarget?

Jamen det er der helt sikkert.

Det har aldrig engageret mig, at en bar røv kan forarge nogen. De
gange jeg har blottet bagen (på badestrande) har jeg været totalt
uoptaget af, om nogen ville lade sig forarge.

Åh jamen du ved: Nogle optræder forarget, hvis de ikke kan få lov til selv
at være med til det sjove.
Så bliver tingene pludselig forargelige i stedet for lidt frække.

Jeg har aldrig selv forstået, hvordan det naturlige i det hele taget kan
forarge nogen.

Mvh. brian

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 24-04-07 21:54

>Det har aldrig engageret mig, at en bar røv kan forarge nogen. De
>gange jeg har blottet bagen (på badestrande) har jeg været totalt
>uoptaget af, om nogen ville lade sig forarge.

Nogen gange handler det ikke om forargelse, men om at man føler sig krænket.
En ting er en, der skifter tøj, eller ligger og soler sig, men når de ligger
med spredte ben, eller render og viser alt frem for alle, der gider glo, så
krænker det mig - jeg har jo ikke bedt om frit udsyn til kønsorganer på en
strand.

Mvh Maria

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-04-07 08:09

> Nogen gange handler det ikke om forargelse, men om at man føler sig
> krænket.

Det har du helt ret i. Men det er ikke uvæsentligt at adskille "jeg føler
mig krænket" fra "du krænker".