lysken brok
Fra : Ib Tinning

Dato : 28-03-07 13:24

hvor længe kan jeg regne med at være håvet efter en lysken brok operation

mvh tinning

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 28-03-07 13:28

On 28 Mar., 14:23, "Ib Tinning" <i...@1.spambox.dk> wrote:
> hvor længe kan jeg regne med at være håvet efter en lysken brok operation
>
> mvh tinning

Det kommer måske an på, hvor meget du tænder på operationer ?

Venlig hilsen Niels Bruun.

Fra : ThomasB

Dato : 28-03-07 14:58

"Ib Tinning" <ib@1.spambox.dk> skrev i en meddelelse
> hvor længe kan jeg regne med at være håvet efter en lysken brok operation

14 dages tid.

Fra : Ib Tinning

Dato : 28-03-07 21:11

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> wrote in message
> "Ib Tinning" <ib@1.spambox.dk> skrev i en meddelelse
>
> 14 dages tid.
>
> takker for svaret så har jeg lidt at forholde mig til

mvh Tinning

Fra : ThomasB

Dato : 28-03-07 21:38

> operation

> takker for svaret så har jeg lidt at forholde mig til

Velbekomme - er du blevet opereret?

Fra : Ib Tinning

Dato : 28-03-07 22:15

> Velbekomme - er du blevet opereret?

jep i torsdags så tuller rundt og er lidt øm

Fra : ThomasB

Dato : 28-03-07 22:24

> jep i torsdags så tuller rundt og er lidt øm

Jeg kunne ikke gå i 14 dage - 3 uger. Det gjorde vanvittigt ondt.

God bedring

Fra : Ib Tinning

Dato : 28-03-07 22:50

> [...]
>
> God bedring
> mange tak men har vist fået bedre behendling end dig for jeg kan da gå
bare det ikke skal gå for hurtigt