p-piller :)
Fra : Britta Trab

Dato : 26-03-07 20:09

Hej alle sammen.

Ja nu tænker i nok det burde høre hjemme i dk.snak.seksualitet, men syntes
nu det har mere relevans her ;) ret mig hvis jeg tager fejl.

Jeg begyndte for 2 mdr siden på at tage p-piller jeg blev egning med jeg
selv om at tage dem ud i en smøre for så at slippe for min lidt kraftige
Mens. Men ja har haft Mens. i snart 3 uger og ugen forinden pletblødte jeg
lidt men uden betydning. Det står ikke nævnt under bivirkninger at man kan
få vedvarende Mens.
Er der nogen der kan have en forklaring på dette ;) bare rolig lægen er
informeret og han vil lige se tiden an.

Jeg har desuden også forhøjet blodtryk hvor jeg får piller i mod også.

Håber nogen kan kaste lys over det her lidt trælse mens :D

M.v.h.

Britta Trab

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-07 23:02

"Britta Trab" <britta@trab.dk> skrev i en meddelelse news:dgild4-

> Håber nogen kan kaste lys over det her lidt trælse mens :D

Jeg vil mene, at lægen skulle give dig et andet mærke p-piller. Havde selv
samme trælse oplevelse, da jeg i sin tid startede med p-piller. Så snart jeg
fik et andet mærke, forsvandt problemet.....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 26-03-07 23:13

> Jeg har desuden også forhøjet blodtryk hvor jeg får piller i mod også.

Jeg undrer mig over, at lægen giver dig både P-piller OG piller mod for højt
blodtryk.
Min læge har nemlig altid målt mit blodtryk forud for hver fornyelse af
recepten på P-piller og havde blodtrykket ikke været i orden, havde jeg ikke
fået en recept på P-piller.

Fra : Diana

Dato : 28-03-07 19:44

> Min læge har nemlig altid målt mit blodtryk forud for hver fornyelse af
> recepten på P-piller og havde blodtrykket ikke været i orden, havde jeg
> ikke fået en recept på P-piller.

min læge har nu aldrig gjort det.. hver gang jeg skulle have fornyet min
recept, udskrev hun bare en ny..

diana

Hent en gratis SPAMfighter her.