Nogen som ved hvad det er?
Fra : lh

Dato : 26-03-07 17:24

Hej.

Jeg har en meget nær slægtning, der er voldsomt overvægtig, og har mange
følger deraf (men ønsker ikke at gøre noget for at komme ned i vægt, så det
behøver vi ikke diskutere her, det er hendes valg!).Men hun har "noget med
leveren" og så siger hun hun har to store "pølser" af blodårer på maven, hun
siger de ligner rugbrød lige nu. Det er noget med blodårer/åreknuder. Jeg
har engang læst om det, men kan ikke huske hvad den tilstand er. Vi må ikke
se det og jeg har sådan set heller ikke lyst til det hvis det er så slemt
som hun siger. Lægen har set det, men det er ikke noget der kan gøres noget
ved. Men hvad er det præcist? Ved nogen det? Er det åreknuder og de er så
store, så lyder det for mig som noget farligt noget, men er det dét?
lh