Experter hjælp / symptom ?
Fra : Heinrich H. Hansen

Dato : 23-03-07 16:44

Jeg har et lille problem :

Mand. 49 år. Ca. 2-3 cm skråt op fra solar plexus til højre
har jeg sådan et ømt punkt. Når jeg trykker ribennet ved det
punkt gøt det en smule ondt. Ikke voldsomt og engentlig ikke
noget der genere mig særligt meget. Men har bemærket det nu
5-6 uger også uden jeg trykker . Feks. hvis jeg hoster kommer
der en lille smerte til tider.

Jeg har ikke slået mig . Nogen der har en ide om hvad det være ?

Fra : Workingmom

Dato : 24-03-07 01:08

Heinrich H. Hansen skrev:
> [...]
> der en lille smerte til tider.
>
> Jeg har ikke slået mig . Nogen der har en ide om hvad det være ?

Kan man ikke få det af at hoste i nogle uger - det er vi jo mange, der
har gjort her i vinter?

Min mand kan få det af at sove i vandseng, hvis han glemmer at vende
sig. Det trykker på ribbenene.

Jeg fik det, da jeg var gravid, fordi det var der, min datter altid
sparkede - det er nok ikke det.

Tine Ditmar

Fra : ThomasB

Dato : 24-03-07 10:41

"Heinrich H. Hansen" <hhh@frb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der en lille smerte til tider.
>
> Jeg har ikke slået mig . Nogen der har en ide om hvad det være ?

Det kan være fordi du sidder på samme (uheldigige) måde, har bøjet dig
indover et eller andet eller blot har en lille "prut" siddende