Døjer med slim i halsen
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 20-03-07 22:25

Hej jeg er en fyr på 19 år (ikke-ryger), der efter jul begyndte at lide af
hvad jeg vil kalde en kronisk forkølelse. Var meget forkølet, hostede slim
konstant og havde feber, hvorefter jeg begyndte at tage penicilin. Efter jeg
at have tømt pakken, har jeg døjet med varierende slim i halsen, der især
løsner sig, hvis jeg f.eks. har været en tur i motionscentret.
Ville selv synes, at det snart skulle gå væk, men bliver ved med at have
nogle turer i løbet af dagen, hvor jeg bliver ved med at hoste store klatter
op. Det er træls, da det er hårdt for mit hoved og mine bihuler, da det
samtidig også løsner op for en masse snot.
Jeg tænker lidt på at kontakte min læge, men ville lige høre, hvad folk
havde at sige herinde.

Hilsen Søren (host, host... sniff sniff)

Fra : Workingmom

Dato : 20-03-07 22:48

Sren Kjeldsen skrev:
> [...]
> havde at sige herinde.
>
> Hilsen Søren (host, host... sniff sniff)

Det var da det naturlige at gøre i stedet for at spørge en flok
lommefilosoffer

Tine Ditmar

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 20-03-07 23:14

"Workingmom" <ditmar-no-spam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var da det naturlige at gøre i stedet for at spørge en flok
> lommefilosoffer
>
> Tine Ditmar

Jeg vil jo nødig fremstå som pivskid, hvis det er noget, der bare skal
forsvinde af sig selv :)
Er der da en mere passende gruppe at spørge i?

Fra : Workingmom

Dato : 21-03-07 09:06

Sren Kjeldsen skrev:
> "Workingmom" <ditmar-no-spam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil jo nødig fremstå som pivskid, hvis det er noget, der bare skal
> forsvinde af sig selv :)
> Er der da en mere passende gruppe at spørge i?

Ja - din lægekonsultation

Hvis man hoster længe, så skal man til lægen. Sådan er det. Det er det,
vi betaler dem for. Kom du bare afsted. Jeg tror ikke, du er en, der
render dem på dørene.

Tine Ditmar

Fra : Gainsbourg

Dato : 21-03-07 00:51

Du bør kontakte din praktiserende læge.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

P.S. Den antibiotika du tog - var det bare noget du fik udleveret på må og
få, eller blev du podet og fik taget en blodprøve først?

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 21-03-07 08:00

"Gainsbourg" <isl41688@THORSTENimage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> P.S. Den antibiotika du tog - var det bare noget du fik udleveret på må og
> få, eller blev du podet og fik taget en blodprøve først?

Forinden havde jeg været til lægen med problemet, hvor han sagde jeg skulle
kontakte ham igen, hvis det fortsatte fordi så skulle jeg nok på penicilin.
Da det så blev ved ringede jeg til ham, hvorefter han ordinerede noget.

Fra : C.H

Dato : 26-03-07 13:54

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle kontakte ham igen, hvis det fortsatte fordi så skulle jeg nok på
> penicilin. Da det så blev ved ringede jeg til ham, hvorefter han

Først og fremmest skal du kontakte din læge.
Og selvom det måske er vældig politisk ukorrekt at nævne det i denne gruppe,
så vil jeg henlede dine tanker på, at det måske kunne have noget at gøre med
indtagelse af mælk.
Jeg har mødt et menneske, der får de symptomer, du beskriver, når hun
indtager ko-mælk - ellere rettere, symptomerne forsvinder, når hun lader
være.
Du kan jo overveje det....

CH

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 26-03-07 19:25

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har mødt et menneske, der får de symptomer, du beskriver, når hun
> indtager ko-mælk - ellere rettere, symptomerne forsvinder, når hun lader

Jeg er ikke allergisk overfor noget og drikker max. et glas mælk om dagen...
Tror sgu ikke det er det.

Fra : C.H

Dato : 28-03-07 11:46

> "C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke allergisk overfor noget og drikker max. et glas mælk om
> dagen... Tror sgu ikke det er det.

Jamen så er det jo enkelt at forsøge at undvære det
Husk i øvrigt på, at mælk ikke bare er mælk. I denne forbindelse er det alle
mælkeprodukter og mælkebestanddele. Den slags er overalt....

CH