Ældre Johnson motor
Fra : Per Pedersen

Dato : 27-03-07 19:28

Hej !

Jeg har fået en ældre Sea Horse Johnson påhængsmotor med 2 cylinder og 4 HK.

Hvor meget olie skal jeg blande i benzinen til den ?

Mvh. Per

Fra : Boje

Dato : 27-03-07 20:06

"Per Pedersen" <No_mail@get.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> HK.
>
> Hvor meget olie skal jeg blande i benzinen til den ?

Hej.

2%

Mvh
Boje

Fra : Henning

Dato : 27-03-07 21:06

On Tue, 27 Mar 2007 21:06:08 +0200, "Boje" <boj@get2net.dk> wrote:

>"Per Pedersen" <No_mail@get.dk> skrev i en meddelelse

>Hej.
>
>2%
.... om vinteren, det halve om sommeren

Fra : Per Pedersen

Dato : 28-03-07 02:50

> ... om vinteren, det halve om sommeren

Tak skal i ha.............

Mvh. Per

Fra : Boje

Dato : 28-03-07 20:43

Hej igen.

Jeg må på det kraftigste tilråde at anvende 2% uanset årstid. Da jeg havde
en sådan Johnson motor, stod der intet som helst i manualen om, at man kunne
halvere blandingen om sommeren.

Mvh
Boje

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 06-04-07 14:19

Per Pedersen skrev:
> Jeg har fået en ældre Sea Horse Johnson påhængsmotor med 2 cylinder og 4 HK.

Dem har jeg to af - en der kører og en til reservedele. Hvis du får brug
for brugte stumper, så kig forbi ;)

Vh Rune, Århus.

Fra : Per Pedersen

Dato : 12-06-07 22:23

Hej Rune !

Jeg har nu skilt min ad !

Men ka ikke samle den igen, jeg vil tjekke impellen nu kan jeg for den
samlet igen jeg kan ikke for akselen skubbet op i selv motoren og
gearskiftet kan jeg ikke for plads til !

Er du god til at samle sådan en motor ?
Har du et godt råd ?

Du skriver jeg kan kig forbi men hvor ?