Ja, det er desværre lidt tilfældig hvad de kan hjælpe med og hvad de ikke
kan hjælpe med. UPgrade CD'erne kommer hurtigt/nemt, men hvis det bliver
lidt sværere, så kommer der ikke meget fra fairpoint. Og hvis de fornemmer
at det er købt uden at de har lagt profit på varen, så bliver de tavse som
østers.
Tag kontakt til Garmin i USA eller UK. De er superdygtige. Det kan være lidt
svært at komme igennem til UK.
Bjarke
"Bent Pedersen" <bentp@email.dk> wrote in message
news:45fedd61$0$183$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Jeg har lige modsat erfaring, jeg fik tilsendt en upgrade CD fra Fairpoint
> (uden beregning...) på få dage, selvom jeg købte selve opgraderingen over
> nettet i USA.
>
> Det synes jeg egentlig var ret flot service..?
>
>
> Bent
> "ena" <ekk@nomail.com> skrev i en meddelelse
> news:45fecdfa$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Hej
>>
>> Jeg har købt en Garmin 298c og en Blue Chart cd - desværre er den Blue
>> Chart cd jeg har købt en version 8.5 - den nyeste er en version 9.0.
>>
>> Nå men jeg bestilte så et upgrade på
www.garmin.com - det er nu 4 uger
>> siden men stadig har jeg intet modtaget
>>
>> Jeg har så forsøgt 20+ gange at maile Garmin Danmark (Fairpoint) men får
>> intet svar - jeg har så forsøgt at ringe til dem - men så placeres man
>> bare i en uendelig ventekø med musik !
>>
>> Er der andre der har ligeså dårlige erfaringer med Garmin og den Danske
>> importør Fairpoint?
>>
>> Det er jo iriterende at have købt en GPS søkortplotter hvor man ikke kan
>> få opdateret sine søkort - og skal bruge timer på at forsøge at få
>> kontakt med firmaet.
>>
>
>