MS Windows
briani 27239
Reset af userpassword Win2k ?
Fra : Ebbe [7000]

Dato : 30-03-07 15:36

Hej i gruppen.

En kammerat har glemt sit password, som skal bruges til login på sin Win2000
installation. Jeg fjols pralede med at det ku' jeg godt lige klare, men ak.
Jeg ka' sgutte huske fremgangsmåden, og mit link er forsvundet som dug for
solen

Er der en barmhjertig sjæl der kan genopfriske min hukommelse, og måske få
ham til at standse sit svedne grin ?

På forhånd tak

mvh Ebbe

Fra : ai

Dato : 30-03-07 20:10

kum NTFS filsystem
http://www.helgec.dk/password.html

eller microsofts løning
http://support.microsoft.com/kb/321305

/ai

Fra : Morten

Dato : 31-03-07 07:19

"Ebbe [7000]" <es44_fake@pc.DanmarK> skrev i meddelelsen
> [...]
>

> --
> Mænd holder ikke op med at lege fordi de bliver gamle.
> Mænd bliver gamle fordi de holder op med at lege.

han kan prøve at logge på i fejlsikret tilstand og log på som administrator
tit man ser der ikke er password på der. så kan han fjerne password på den
bruger han vil.

Morten

Fra : Ebbe [7000]

Dato : 01-04-07 20:01

Jeg takker jer begge. Det var den fra Microsoft jeg havde haft fat i, og
succes med før. Tusind tak for Jeres svar.

mvh Ebbe