serverside asp/javascript
Fra : Danny Nielsen

Dato : 30-03-07 12:31

hej gruppe

jeg er ved at blive indført i noget gammel kode skrevet i serverside
javascript/asp, og vil gerne kombinere et udtræk af et array
(serverside) så det vil indgå i et client side javascript. Når jeg
laver udtrækket bliver værdien udefineret, og jeg har en ide om, at
det skyldes noget serverside kode bliver udført før noget andet,
altså at den separate js fil, som henter informationer fra en
database, og efterfølgende gemmer disse informationer i et array,
først bliver kørt efter at jeg i et andet stykke kode i selve asp
filen har spurgt efter indholdet i arrayet.

Altså; når jeg har flere stykker kode i asp hver defineret med <%%> i
hvilken rækkefølge bliver de forskellige dele så kørt ( da de holder
variable, som bliver brugt mellem de forskellige kodeklumper. .... og
hvordan bliver de kørt i forhold til kode skrevet i et seperat fil

på forhånd tak for jeres svar.

ps er nybegynder når snakken falder på asp, så please bær over med
mig.