Harddisk larm
Fra : Kristian

Dato : 30-03-07 16:34

Hej,

Jeg skal købe nye harddiske til min far. Den ene af de gamle er røget og
den anden er vist ved det.

Hans største iritation er larmen fra de gamle og skal derfor høre hvilke
harddiske der er mindst støgsvage.

De skal gerne være så billige som muligt, da han ikke har mange penge.

Hvad med denne f.eks.

Kristian

--
Få 15% rabat på et Surftown Webhotel. Se her:
http://www.surftown.dk/HostingAccount.aspx?reseller=cust27852

Fra : Finn 3200

Dato : 30-03-07 18:08

> Hans største iritation er larmen fra de gamle og skal derfor høre hvilke
> harddiske der er mindst støgsvage.

... det er helt sikkert en BIGFOT - har 2 stk. til salg ...

spøg til side - du mener mest støjsvag

mvh
Finn

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-07 20:18

Finn 3200 wrote:
> .. det er helt sikkert en BIGFOT - har 2 stk. til salg ...
> spøg til side - du mener mest støjsvag

Og du mener BIGFOOT?

Fra : Finn 3200

Dato : 30-03-07 21:36

Yes -

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 31-03-07 10:10

"Kristian" <kristian@oermen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den anden er vist ved det.
>
> Hans største iritation er larmen fra de gamle og skal derfor høre hvilke

Mest støjsvage mener du vel?

> De skal gerne være så billige som muligt, da han ikke har mange penge.
>
> Hvad med denne f.eks.
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=150922

Jo den er billig. Men problemet er at butikken bare ikke har den.. :-/
Som jeg hurtigt ser det, skal du nok op på minimum 300 kr for en ny HD.

Derudover ville jeg istedet kigge efter en Seagate. De er meget stille, og
skulle også, efter folks beretninger, være mere stille end Maxtor.

Venlig hilsen
Henrik