Lumicron LDC-4028 ????
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 28-03-07 21:49

Hejsa

Jeg har et Digitalt Kamera, som jeg ikke ka finde Producenten til....

Hvilken Producent har lavet Lumicron LDC-4028 ????

Har de evt. en hjemmeside hvor man ka hente Driver og Programmer til det
Digitale Kamera ???

Mvh.

Lars

Fra : Jama

Dato : 29-03-07 10:33

"Lars S. Jensen" <lars-s-j@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvilken Producent har lavet Lumicron LDC-4028 ????
>
> Har de evt. en hjemmeside hvor man ka hente Driver og Programmer til det

Her er Deres Hjemmeside
http://www.lumicron.com/index.html
Mvh.Jama

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 29-03-07 10:39

"Jama" <non-paed@c.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars S. Jensen" <lars-s-j@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Her er Deres Hjemmeside
> http://www.lumicron.com/index.html
> Mvh.Jama

Det er da vist et webhotel som ikke har nogen relationer til Lumicron
kamera'er?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-03-07 11:10

"Lars S. Jensen" <lars-s-j@post4.tele.dk> crashed Echelon writing

> Hvilken Producent har lavet Lumicron LDC-4028 ????

Lumicron

http://www.lumicron-helpline.com/

--
Bjarke Andersen

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 29-03-07 18:41

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i en tidligere
meddelelse:

Jamen på http://www.lumicron-helpline.com/ kan jeg jo ikke hente Driver

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-03-07 19:20

> Jamen på http://www.lumicron-helpline.com/ kan jeg jo ikke hente
> Driver og Programmer til det Digitale Kamera !!!!!

Og hvad vil du have vi skal gøre ved det?

Kontakt evt producenten.

--
Bjarke Andersen