Hørebøffer, eller
Fra : Hagar

Dato : 27-03-07 18:08

Hej i gruppen

Jeg aner vitterligt ikke om dette er rette gruppe, men hvis det ikke er, så
vil en henvisning være kærkommen.

Jeg er startet på et nyt job, og der er en UTROLIG larm. Jeg vil så gerne
have lukket af for noget af denne støj. De andre bruger en form for høreværn
med indbygget radio, det er sikkert også godt nok, men jeg kunne nu godt
bruge et sæt med en mp3 afspiller også, men findes det, og hvor ?

På forhånd tak for hjælpen

Hagar

Fra : Max

Dato : 27-03-07 18:47

Hej Hagar

> jeg kunne nu godt bruge et sæt med en mp3 afspiller også, men findes
> det, og hvor ?

Prøv at spørge i dk.teknik.lyd

--
Mvh Max