MS Windows
briani 27239
Hurtig filoverførsel på nettet
Fra : Ukendt

Dato : 28-03-07 15:10

Hvilket program er godt til at overføre store filer mellem 2 personer over
internettet? (1 fil, ca. 300 Mb)
Jeg har prøvet med MSN Messenger, men det går alt for langsomt. Er fx. Skype
bedre til filoverførsel?

MVH Thomsen

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 28-03-07 15:19

Thomsen skrev:
> [...]
> internettet? (1 fil, ca. 300 Mb)
> Jeg har prøvet med MSN Messenger, men det går alt for langsomt. Er fx. Skype

Jeg vil anbefale brug af FTP eller SFTP da det er protekoller beregnet
til flytning af filer. Protekolder som MSN og Skype er beregnet til
andet, men tilbyder også at kopierer filer derigennem.

/Andreas

Fra : [Danmark] 4 mibts

Dato : 28-03-07 15:24

Du skal have fat i et p2p program, der er en masse derude.

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-07 16:54

[Danmark] 4 mibts wrote:
> Du skal have fat i et p2p program, der er en masse derude.

hvad er der af private only p2p ? allpeers og hvad ?

Fra : John Smith

Dato : 28-03-07 19:54

Thomsen skrev:
> [...]
> internettet? (1 fil, ca. 300 Mb)
> Jeg har prøvet med MSN Messenger, men det går alt for langsomt. Er fx. Skype

Kan Hamachi (www.hamachi.cc) ikke noget lignende. Men om det går hurtigt
afhænger vel i lige så høj grad af din forbindelseshastighed.

mvh
Allan

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 30-03-07 00:07

"Thomsen" <(())> wrote in message
> [...]
> internettet? (1 fil, ca. 300 Mb)
> Jeg har prøvet med MSN Messenger, men det går alt for langsomt. Er fx.

Jeg plejer at smide filer op på www.sendspace.com så kan dem, der skal have
dem hente dem, når de har tid/lyst. Jeg synes det g¨r rimeligt hurtigt.
Eneste begrændsning er at filer ikke må være > 300Mb

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-07 14:06

/Ole (6000) wrote:
> Jeg plejer at smide filer op på www.sendspace.com så kan dem, der
> skal have dem hente dem, når de har tid/lyst. Jeg synes det g¨r
> rimeligt hurtigt. Eneste begrændsning er at filer ikke må være > 300Mb

Den her er 430 Mb

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 30-03-07 18:11

"Thomsen" <(())> skrev :

> Den her er 430 Mb

å¨splitter man den i to med f.eks. Winrar (hvis den ikke kan
komprimeres til under 300 MB).

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-07 18:21

Kerim Ellentoft wrote:
> å¨splitter man den i to med f.eks. Winrar (hvis den ikke kan
> komprimeres til under 300 MB).

Hende der skal downloade filen kan ikke finde ud af sådan noget. Heller ikke
selvom den er selvudpakkende.

Fra : Allan Vebel

Dato : 30-03-07 23:08

Thomsen skrev:

> Hende der skal downloade filen kan ikke finde
> ud af sådan noget. Heller ikke selvom den er
> selvudpakkende.

Så må du jo lave en instruktion i hvordan man gør,
du kan sagtens forklare i punktform hvad der skal
ske fra de øjeblik man klikker på et link => gem i en
mappe => vent til filen er hentet => gå til mappen =>
vælg filen => udpak - og så videre.

Min gamle mor fik sin første pc da hun blev 70, og
hun har da lært det på den måde. Nu kan hun det
hele selv

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk