problem med include?
Fra : gc

Dato : 28-03-07 08:21

Er der nogen der kan se hvad der går galt med bundlinien her:
http://87.48.111.122/
Der er ingen problemer med startsiden og siderne uden data fra databasen.
men prøv at klikke på f.eks Plast Fittings i menuen til venstre.
bemærk at bundlinien pludselig bliver placeret foran den sidste vare.
Jeg har lagt php og css filen i en zip fil der kan hentes i topmenuen.

På forhånd tak
/Gert

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 28-03-07 08:51

gc wrote:
> [...]
> bemærk at bundlinien pludselig bliver placeret foran den sidste vare.
> Jeg har lagt php og css filen i en zip fil der kan hentes i topmenuen.

Det ligner mere et HTML problem end et PHP problem - så den rigtige
gruppe nærmere HTML gruppen.

mvh
johan

Fra : gc

Dato : 28-03-07 09:10

> Det ligner mere et HTML problem end et PHP problem - så den rigtige gruppe
> nærmere HTML gruppen.

Ok, jeg prøver der så.
Men eftersom det kun forekommer når jeg afvikler data antog jeg det måtte
være et php problem.